Notícies a Catalunya

PxC respon a la campanya d'assetjament

18/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El departament jurídic de Plataforma per Catalunya (PxC),  estudia emprendre accions legals  per intromissió a l’honor, injúries i calúmnies contra l’associació d’ultraesquera UCFR, vàries entitats afins de l’Anoia i ERC, ICV i la CUP.

Igualada  | Redacció.-  Plataforma per Catalunya (PxC), no descarta emprendre accions legals en els propers dies contra l’associació d’ultraesquerra UCFR, que ha impulsat un manifest en què es compara el nostre partit amb Hitler, Mussolini i Franco, així com també contra les associacions i partits que s’hi hagin adherit.

El text, que està secundat per ERC, ICV i la CUP, pretén demonitzar la festa que Plataforma per Catalunya celebra anualment de forma itinerant coincidint amb la festivitat de Sant Jordi.

El document en qüestió resa:

“Aquest acte és un insult a la memòria dels milions de víctimes de Hitler, Mussolini i Franco. Se suma a altres mostres de feixisme a la nostra comarca. A les eleccions municipals de 2012, amb la seva disfressa “demòcrata”, PxC va aconseguir diversos regidors a l’Anoia.”

La diada de Plataforma per Catalunya és una festa de caire familiar que aplega un bon nombre de mares i parems amb nens petits. Ni Plataforma per Catalunya ni aquesta celebració tenen res a veure amb les persones que se citen en el document ni amb les mentides i insensateses que es diuen sobre el nostre partit.

Cal recordar que Plataforma per Catalunya és un partit democràtic que va obtenir 67 regidors arreu de Catalunya escollits pel poble.

En aquest sentit el secretari general de la formació, Robert Hernando, ha manifestat que “no podem permetre que es falti al respecte d’aquesta manera ni al nostre partit, ni als nostres càrrecs electes, i molt menys als nostres votants. La ultraesquerra violenta no és ni ha estat mai capaç d’acceptar la lliure i democràtica elecció del poble català. És mesquí intentar presentar una festa a la que acuden famílies amb nens petits com un acte feixista. El personatge més perillós que assisteix al nostre acte és Bob Esponja. És de bojos que algú es cregui aquests radicals obsessionats”.

Hernando ha afegit que “ens veurem obligats a querellar-nos contra els impulsors i els qui alegrement i irresponsablement han signat aquest manifest ple de mentides i pretensions d’ofensa, entre ells partits amb els qui compartim jornades de treball als Ajuntaments. No podem permetre que es falti el respecte d’aquesta forma als nostres votants. Esperem que imperi la coherència i demanin disculpes públiques”.