Notícies a Catalunya

Barcelona, 18/04/2013; Josep Anglada visita la Fira Event Security Forum

18/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha estat invitat a visitar la primera edició de la Fira de Seguretat privada que s’ha fet a Barcelona els dies 17 i 18 d’abril.

Barcelona | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assistit acompanyat del Delegat de Barcelona Joan Garriga i la regidora de Vic Marta Riera a la Fira de seguretat Privada que s’ha celebrat a Barcelona el passat 17 i 18 d’abril. Anglada va estar invitat per part del sindicat SIPVS-C (Sindicat Independent i Professional de Vigilància i Serveis de Catalunya).

Anglada, ha mostrat la seva satisfacció per poder assistir aquest acte hi ha afirmat que “aquesta es una exposició  molt important on es reuneixen experts en la matèria de prevenció i seguretat i on pots trobar la millor oferta comercial tant nacional com internacional” i ha afegit  “es una fira amb molta innovació, coneixement i experiència amb una gran visió sobre els reptes que avui s’enfronta la seguretat en la societat moderna”.

Anglada, també ha expressat la seva preocupació  per els possibles atacs cibernètics i ha manifestar la importància de la seva protecció ja que segons el líder identitari “son pilars fonamentals que també s’han d’abordar en els nous escenaris de futur de la seguretat”.

El president de PxC, s’ha apropat a l’estand del sindicat SIPVS-C on ha saludar els seus membres i ha compartit unes paraules amb el Secretari General del Sindicat el  Sr. Sánchez Torregrosa, i d’altres membres del sindicat amb als quals ha departit sobre la necessitat de lluitar contra l’ intrusisme laboral que practiquen moltes vegades els immigrants i aconseguir una protecció jurídica adequada per als vigilants, com per exemple, considerar-los autoritat quan estan desenvolupant la seva tasca professional.

El líder identitari ha estat reconegut per nombroses persones presents a la fira les quals l’han encoratjar a seguir treballant per la nostra identitat i el futur del país i tan mateix ha pogut saludar a membres de diferents cossos de seguretat (Mossos d’Escuadra, Policia Nacional i Guardia Civil) als quals els ha manifestat el seu reconeixement per la tasca que realitzen.

Anglada, en finalitzar el seu recorregut per la fira ha recordat que “davant els nous risc i amenaces és molt necessari la cooperació entre seguretat pública i privada” i va assenyalar  “es molt important una legislació harmonitzada a nivell internacional”.

PxC

Barcelona, 18 d’abril de 2013