Notícies a Catalunya

WWW.TARONJADIGITAL-ANOIA.CAT, 19/04/2013; Robert Hernando participa al programa Gabinet de Crisi per defensar la diada dels atacs de l'esquerra radical

19/04/2013

Hernando, “em sembla antidemocràtic per part d'aquells que s'omplen la boca de la paraula democràcia intentar coartar la nostra llibertat de reunió”

Redacció | Igualada.- El secretari general de Plataforma per Catalunya (PxC)  i regidor a Igualada Robert Hernando ha participat al programa tertúlia Gabinet de Crisi de Canal Taronja Anoia on ha defensat davant l'ex diputada d'ERC Marina Llansana, el president d'ICV a la comarca de l’Anoia Eusebio Alonso i la sindicalista Alfonsa Santiesteban que PxC pugui celebrar amb total normalitat la festa anual del partit malgrat l'oposició de la ultraesquerra radical dels impresentables de UCFR i alguns partits i associacions de la comarca que els han seguit el joc de forma vergonyosa i xantatgista.

Hernando ha declarat que “l'esquerra s'ha d'acostumar a acceptar la democràcia i la llibertat d'expressió també quan no els afavoreix o no es pensa com ells i que em sembla vergonyós que al segle en el qual vivim segueixi havent-hi gent capaç d'oposar-se al dret de reunió d'un partit legal i democràtic com és PxC”.

La tertúlia ha tingut diversos moments de tensió però la postura de Plataforma per Catalunya ha quedat perfectament reflectida i a callat moltes boques.

PxC

Igualada, 19 d’abril de 2013