Notícies a Catalunya

Vic, 24/01/2013; Josep Anglada:

Vic, 24/01/2013; Josep Anglada: "Avui Boston, demà Barcelona? Tots som objectius del terrorisme islamista "

24/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: "les detencions d'yihaidistas a Saragossa i Múrcia avui demostren que la internacional del terrorisme islàmic té estructures a tot l'Estat espanyol, i que estan disposats a actuar en qualsevol moment".

Vic | Redacció. - "El terror musulmà ha actuat de nou de forma cruel i covard a la ciutat nord-americana de Boston. Un atac indiscriminat que s'ha cobrat tres víctimes mortals, però que podria haver-se convertit en una veritable massacre col·lectiva "
són les paraules de Josep Anglada respecte al recent atemptant a la capital de l'Estat de Massachusetts. Per al líder identitari "les detencions d'yihaidistas a Saragossa i Múrcia avui demostren que la internacional del terrorisme islàmic té estructures a tot l'Estat espanyol, i que estan disposats a actuar en qualsevol moment".

Pel president de Plataforma per Catalunya "diversos serveis secrets de tot el món han advertit que a Catalunya l'amenaça d'aquest terrorisme és especialment greu" per al líder identitari "els Governs del Tripartir i de CiU han pecat d'irresponsables en permetre la massiva arribada d'immigrants musulmans a Catalunya, l'obertura de mesquites per tot el nostre territori i la presència d'imants radicals i violents en el nostre sòl. A més és una vergonya i un perill que continuïn existint fundacions com Nous Catalans que es dediquen a facilitar i promocionar la instal·lació massiva d'immigrants extraeuropeus al nostre país, immigrants entre el que es troben els futurs terroristes, com s'acaba de demostrar en l'atemptat d' EUA".

El líder identitari ha afirmat "si es produeix un atemptat massiu a Catalunya, els culpables seran els assassins islamista, però els responsables serà la nostra casta política que ha permetre totes aquestes situacions sense fer cas ni a les amenaces objectives ni al sentit comú". "La seva irresponsabilitat posa en perill la nostra vida" va concloure Anglada.

PxC

Vic, 24 abril 2013