Notícies a Catalunya

Barcelona, 24/04/2013; Josep Anglada assisteix a l’esmorzar del “Forum Europa”

25/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada, ha assenyalat després d’assistir a l’esmorzar del “Fòrum Europa” que “Ara és el moment d'un Govern que actuï sobre els problemes reals de la societat amb realisme y no d’aventures sobiranistes”.

Barcelona | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assistit acompanyat del delegat de Barcelona Joan Garriga i la regidora de Vic Marta Riera al tradicional esmorzar del “Forum Europa” que s’ha celebrat aquest dimecres el matí, i que ha comptat amb la presència del Sr. José Luis Bonet president del Foro Marcas Renombradas Españolas i President de Freixenet. L’acte de presentació ha estat ha càrrec del Sr. Miquel Valls i Maseda President de la Càmara de Comerç de Barcelona.

Anglada, que ha mostrat el seu interès pel comerç i l'economia catalana en general, s'ha referit a l'actual política del govern assegurant que "la legislatura és terminal. Mas està atrapat per la situació que ell mateix ha creat i estem en un compte enrere per veure quan s'atreveix a convocar eleccions i sortir de la presó política en la qual li ha atrapat ERC ".

En aquest sentit, el líder identitari ha afirmat que "l'aventura sobiranista es desinfla. És el moment d'un Govern que actuï sobre els problemes reals de la societat amb realisme. CiU ha demostrat ser uns aventurers i ara és el moment de la serietat i la tranquil·litat per afrontar la crisi amb els plantejaments innovadors i realistes que aporta PxC ".

PxC

Barcelona, 24 d’abril de 2013