Notícies a Catalunya

Barcelona, 27/04/2013; El Consell de Presidència es marca com objectiu primordial treballar la ciutat de Barcelona

28/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Després del Consell de presidència, Anglada ha manifesta que “la casta ha estat la gran culpable que avui hi hagin més de sis milions de parats a Espanya y quasi un milió a Catalunya”.

Barcelona | Redacció. – Aquest dissabte s’han reunit a Barcelona els membres del Consell de Presidència de Plataforma per Catalunya (PxC). En el mateix s’ha posat de manifest el gran optimisme que es viu al partit tot esperant els pròximes comicis electorals, on PxC obtindrà un creixement important arreu del país.

La reunió ha començat fent una valoració molt positiva del congrés constituent del Partit per la Llibertat que es va celebrar el passat 13 d’abril, a Coslada (Madrid), formació germana de Plataforma per Catalunya. L’objectiu d’aquesta iniciativa no és altre que “poder construir junts una alternativa identitària forta i activa a tota España”, ha dit Anglada. Pel que fa a la Diada del partit que enguany es va celebrar a la comarca de l'Anoia i que van intentar boicotejar-lo grups violents d’ultraesquerra, PxC va aconseguir reunir a 300 militants, cosa que significa el grau de convocatòria que té el partit.

Dels molts temes que es varen tractar al Consell de Presidència cal destacar-ne dos: El primer és treballar la ciutat de Barcelona aprofitant les noves incorporacions que s’han fet darrerament, i el segon, és posar en marxa un pla d’activitats per part de les Joventuts Identitàries de Plataforma per Catalunya.

Un cop acabada la reunió, Anglada ha assenyalat que “els moments de gloria de Plataforma per Catalunya encara estan per arribar. La casta ha estat la gran culpable que avui hi hagin més de sis milions de parats a Espanya y quasi un milió a Catalunya”.  En aquest sentit, el líder identitrari ha afirmat que “ja n’hi ha prou d’aventures, ara és el moment de la serietat i la tranquil•litat per afrontar la crisi amb els plantejaments innovadors i realistes que aporta PxC ".

Finalment, Anglada ha pronosticat que “hi hauran eleccions anticipades gràcies a irresponsabilitat del govern d’Artur Mas , i que ningú posi en dubte que serà el gran moment de gloria de Plataforma per Catalunya”.

PxC

Barcelona, 27 d’abril de 2013