Notícies a Catalunya

Barcelona, 28/04/2013; Josep Anglada: “PxC som l’únic partit capaç de donar respostes concretes”

28/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALLUNYA (PxC)

Anglada que ha visitat aquest dissabte la Feria de Abril de Catalunya acompanyat de membres del partit, ha assenyalat que “no s’han de perdre mai els valors tradicionals, perquè qui perd els seus valors també per les seves arrels”.

Redacció| Barcelona.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha visitat aquest dissabte la tradicional Feria de Abril de Catalunya, acompanyat dels regidors Juan Gómez (Santa Coloma) i Menchú Martí (Sant Adrià), també l'ha acompanyat el vicepresident primer August Armengol i altres militants del partit.

Anglada que ha intercanviat  opinions amb nombrosos visitants durant el seu recorregut per la Feria, situada en el recinte del Fòrum de Barcelona,  ha manifestar que “ avui PxC som l’únic partit capaç de donar respostes concretes a les necessitats del poble de Catalunya”. Anglada feia referencia a les queixes de molts visitants que s’ha anat trobant per la Feria, els quals li expressaven el seu malestar amb les actuals polítiques tant del PP com de CiU per aconseguir crear llocs de treball.

El líder identitàri ha dit que “ valoro molt el gran esforç dels organitzadors per adaptar la Feria als nous temps amb les dificultats que avui vivim de crisi econòmica i també de valors, els felicito per el seu gran exemple d’esforç i de constància” i ha afegit “aquesta també és una Feria de valors identitaris i aquestes entitats i germandats són el viu reflex de l’intent de mantenir les seves arrels andaluses”.

Anglada que ha dinat en una d’aquestes entitats, La Unión Andaluza Hermandad Virgen de la Rocina (Sant Adrià de Besòs)  ha assenyalat que “el que més m’agrada de la Feria és que és una festa molt alegre i optimista, i per descomptat de caire familiar”.

Durant el recorregut per la Feria, Anglada ha estat convidat a entrar en les diferents casetes per ballar i gaudir del plats tradicionals de la cuina andalusa, i en acomiadar-se ha encoratjar a les entitats a no perdre els valors tradicionals, perquè segons Anglada “qui
per els seus valors per les seves arrels”.

PxC

Barcelona, 28 d’abril de 2013