Notícies a Catalunya

Vic, 29/04/2013; La nau de l’almirall Mas ha embarrancat abans d’arribar a Ítaca

28/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “la cortina de fum d’Artur Mas per tapar la mala gestió d’un Govern més que mediocre ha fet figa”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que  “la cortina de fum d’Artur Mas per tapar la mala gestió d’un Govern més que mediocre ha fet figa.

El líder identitàri afirma que “el president Mas, a hores d’ara ja fa tuf de cadàver, ha aconseguit aixecar a la resta de l’Estat fortes antipaties vers els catalans”.

Anglada, assegura que “cada dia hi han més aturats i els que de moment aguanten la feina cada dia més escanyats, aquest sí que serà un veritable xoc de trens ja que es obvi l’inevitable enfrontament entre el poder polític i el poder econòmic”.

Anglada, també assenyala en el seu article que “és ben palès que Mas no té sort ni quan tria els amics per fer negoci”. Per Anglada, el problema de Mas comença el passat 11 de setembre quan “Artur Mas va embogir, es va creure el que no era, ja ho vam manifestar des de Plataforma per Catalunya que no tothom va anar a la manifestació pel mateix, avui dia Catalunya és una societat plural i no tothom vol ser independent”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article assenyalant que  el viatge a Ítaca s’ha acabat. I mentre destitueixen l’almirall fracassat, intentarem des del políticament no correcte, que no agrada a la casta, reparar la malmesa societat catalana, que ha estat la víctima d’un il·luminat malaltís

PxC

Vic, 29 d’abril de 2013