Notícies a Catalunya

Vic, 30/04/2013; El Parlament segueix afavorint als immigrants i votant contra els interessos dels catalans

29/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: "Ciutadans (C’s) es dedica a plagiar les nostres propostes per amagar la falta de consistència del seu projecte".

Vic | Redacció. - Josep Anglada ha qualificat de "nefastos" el resultat de les dues votacions que van tenir lloc al Parlament la setmana passada. Per el president de Plataforma per Catalunya "la casta política ha tornat a demostrar que es legisla d'esquena a els catalans i constantment es prioritzada tot tipus d'atenció als immigrants, mentre a nosaltres se'ns demanen més i més ajustos ". En aquest sentit, Anglada ha afirmat "només des d'aquesta il·lògica posició de la nostra casta es pot entendre que el Parlament no hagi prohibit l'ús públic del burca i que hagi confirmat l'accés lliure dels immigrants il·legals a la nostra sanitat, ambdós disbarats estan totalment en desacord amb els que pensen els ciutadans catalans i només confirma el creixent divorci entre la casta i la nostra bona gent ".

El líder identitari ha volgut ressaltar que "en ambdues ocasions Ciutadans (C’s)  s'ha dedicat a prendre les nostres propostes sobre aquests temes, i, pràcticament calcades, presentar-les com esmenes pròpies. Això demostra de nou la falta de criteri i de contingut d'un partit que és un simple producte de màrqueting orquestrat pels grans diaris i cadenes de televisió "afegint al respecte " Ciutadans (C’s)  és simplement més del mateix, l'alternativa que es prepara des de dins de la pròpia casta per tenir el recanvi preparat quan la crisi dels actuals partits necessiti una alternativa teledirigida. Els seus intents de copiar seran vans, perquè Ciutadans (C’s)   no deixarà de ser aquest projecte sense contingut, sense solidesa, sense profunditat que només es basa en l'ultraliberalisme, el cosmopolitisme i la submissió constant de Catalunya al Govern central
".

PxC