Notícies a Catalunya

Vic, 01/05/2013; Josep Anglada: Els treballadors no estan ben representats amb els actuals líders sindicals

01/05/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: “Els actuals líders sindicals no poden representar els treballadors d’aquest país, quan han estat ells els còmplices dels governs de torn”.

Vic | Redacció. - Josep Anglada ha qualificat de “incoherents” les paraules dels actuals líders sindicals en les manifestacions de Barcelona i de Madrid. Per el president de Plataforma per Catalunya “els treballadors d’aquest país no estan ben representats per els actuals líders sindicals ni per els sindicats en general, quan aquest estan ha expenses i són còmplices de partits polítics i de les seves ineptes polítiques laborals”, afegit “ no pot ser que hagin permès arribar en una situació d’emergència com arribar a l’actual xifra de més de sis milions d’aturats arreu de l’Estat”.

En aquest sentit, Anglada ha afirmat “és del tot repugnant que aquests líders sindicals que avui hem sentit reivindicar el més essencial com és un treball digne, durant anys no han fet res ni han estat capaços de prevenir aquest mal que ara patim, o fer front a una reforma laboral com cal, ni defensar polítiques laborals favorables pels treballadors. En canvi, el que si han sabut fer ha estat omplir les seves butxaques i el seu patrimoni de sucoses subvencions”.

El líder identitàri ha volgut ressaltar que “els sindicats i els seus líders han de ser neutrals i defensar única i exclusivament els drets i els deures del treballador”, afegint “ mentre UGT representi el PSOE i CCOO Izquierda Unida a Espanya i ICV a Catalunya, els treballadors seguiran patint aquesta traïció i no estaran ben representats, perquè aquests sindicats primer han de acontentar els governs de torn i la casta de la que ells també han demostrat que en formen part”.

PxC

Vic, 1 de maig de 2013