Notícies a Catalunya

Vic, 30/04/2013, Josep Anglada: Els immigrant no marxen perquè aquí se’ls hi regala de tot i més

02/05/2013

Anglada que va participar en el programa del “Catalunya Opina” de Canal Català, va invitar a tots els musulmans  a que “marxessin a alguns d’aquests 57 països musulmans que hi ha arreu del món per poder aplicar la seva llei xaria amb tota normalitat”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar de nou en una tertúlia del programa “Catalunya Opina” de Canal Català.

El programa que com sempre va estar dirigit per Carles Fuentes, hi ha participat a part d’Anglada, la periodista Natalia Molero, Abdelilah Ben Massoud, espectador habitual del programa i el president de Fedelatina Javier Bonomi.

D’entrada,Anglada va posar de manifest que “s’estima profundament la seva ciutat de Vic, que és un enamorat de Catalunya, però que no és independentista”. Sobre el dret a decidir, Anglada va deixar clar que “no es pot fer una consulta al marge de l’Estat”, afegint  “s’ha de respectar la constitució que va ser votada per un amplia majoria dels ciutadans”.

El problema de la immigració va ser un dels altres temes que es va posar sobra la taula. En aquest sentit, Anglada va assenyalar que  “no li constava que el percentatge d’immigració hagués disminuït, cosa que seria lògica tenint en compte la greu crisi que pateix el país”. No obstant Anglada, va invitar a tots els musulmans que tenim a casa nostre a que “marxessin a alguns d’aquests 57 països musulmans que hi ha arreu del món per poder aplicar la seva llei xaria amb tota normalitat”.

Anglada, va tornar a insistir en que “és una autèntica vergonya que mentre el Govern de la Generalitat no paga a les farmàcies, retalla en sanitat, en educació i en serveis socials, es dediqui a repartir targetes sanitàries a tots els immigrants il·legals”.

Anglada, també va negar amb rotunditat que “els autòctons no volen fer la feina que fan els immigrants”, i es va preguntar “Per què els immigrants sabent que aquí no tenen futur, no volen marxar als seus països d’origen? Per Anglada, la qüestió és que  “als seus països d’origen no els hi donarien absolutament res, i aquí en canvi se’ls hi regala tot”.

Cal destacar que totes les persones que van trucar al programa, es van possessionar a favor dels arguments exposats pel president de Plataforma per Catalunya Josep Anglada.

PxC

Vic, 30 d’abril de 2013