Notícies a Catalunya

Vic, 2013.05.07, Josep Anglada:

Vic, 2013.05.07, Josep Anglada: "Artur Mas delira en proposar que els il·legals votin a la seva consulta independentista".

07/05/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada assenyala que “és una autèntica bogeria deixar votar als immigrants il·legals tal com proposa Artur Mas.

Vic | Redacció. - "CiU fa temps que va perdre la dignitat i la capacitat de lideratge en la societat catalana pels seus casos de corrupció permanents i generalitzats. Ara és el seu líder, Artur Mas, el que ofereix cada dia un espectacle més vergonyós amb la seva consulta independentista a la qual ja ningú creu ", va declarà el líder de Plataforma per Catalunya (PxC) a la sortida del ple municipal de Vic celebrat aquest dilluns .

Anglada, va assenyalar "en el seu últim esperpent, Mas afirma que els immigrants il·legals podran votar en la consulta, que teòricament hauria d'expressar la voluntat dels catalans. Ara ens assabentem que els immigrants il·legals són també catalans per al senyor Mas. És la permanent i estúpida contradicció de Mas i CiU ".

El líder identitari va assenyalar que "és especialment estúpid per part de Mas fer aquest tipus d'afirmacions la setmana en què diversos delinqüents immigrants han protagonitzat robatoris i actes de violència contra els nostres ancians a Barberà del Vallès, Cerdanyola i la zona sud de Sabadell i la que s'anuncia la proper alliberament del energúmens sirià, Abu Dahdah, líder d'Al-Qaida a Espanya ".

Anglada va concloure dient que "és una prova de que Artur Mas, s'ha tornat encara més boig del que estava, només un irresponsable d'aquest calibre pot fer bo la famosa dita de fora vingueren i de casa ens tragueren. És una autèntica vergonya de país de la classe dirigent ".

PxC

Vic, 7 maig 2013