Notícies a Catalunya

Vic, 10/05/2013; Josep Anglada:

Vic, 10/05/2013; Josep Anglada: "Associacions islamistes pretenen emmordassar Plataforma per Catalunya"

10/05/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: "És esperpèntic que associacions d'immigrants no integrats en el nostre país i que prediquen la intolerància, la violència, i la discriminació de sexe pretenguin coartar el dret a la llibertat d'expressió de PxC.

Vic | Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, s'ha mostrat indignat davant l'actuació de l'associació musulmana Watani, que ha anunciat de querellar-se per la propaganda electoral de PxC en els passats comicis municipals  afirmant "és esperpèntic que associacions d'immigrants no integrats en el nostre país i que prediquen la intolerància, la violència, i la discriminació de sexe pretenguin coartar el dret a la llibertat d'expressió d'un partit amb desenes de milers de vots com és Plataforma per Catalunya ".

Anlgada ha ratificat que "Plataforma per Catalunya no és una formació racista, ni una associació que promogui l'odi a ningú. Però seguirem dient que a Catalunya primer són els de casa, i que Watani i els seus islamistes vénen a viure de les nostres subvencions i ha aprofitar-se de tots els avantatges que els dóna la nostra societat democràtica. És una veritat que ningú ens va a impedir proclamar ".

El líder identitari va argumentar que "aquesta denúncia per part de Watani, confirma la voluntat dels islamistes de servir-se dels nostres mecanismes legals i institucionals per condicionar la vida política catalana", concloent "és contra les seves associacions que prediquen la violència i la desigualtat contra les que hauria d'actuar la justícia ".

PxC

Vic, 10 maig 2013