Notícies a Catalunya

Viladecans, 11/05/2013; Josep Anglada visita un any més la  Fira de Sant Isidre de Viladecans

Viladecans, 11/05/2013; Josep Anglada visita un any més la Fira de Sant Isidre de Viladecans

12/05/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

A la visita de la Fira de Sant Isidre de Viladecans, Anglada a manifestat que “és el  moment d’apostar, promoure, dinamitzar i potenciar el comerç de proximitat, col·laborant amb totes aquelles associacions i departaments que apostin pel teixit comercial local".

Viladecans | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha visitat un any més la fira de Sant Isidre de Viladecans i ha fet costat al regidor de Plataforma per Catalunya Alberto Delgado, qui fa uns dies va fer unes manifestacions oposant-se  a la construcció d’una gran superfície “outlet” que atempta contra el model comercial de proximitat de Viladecans i les localitats de la comarca.

En el marc de la seva visita a la 43ª Fira de Sant Isidre de Viladecans i la 12ª Mostra d’Entitats, el líder identitari ha advertit de que “aquests macroprojectes de cara la galeria queden molt be, però el que en realitat suposen és la destrucció de llocs de treball de comerciants autònoms, del tancament i la ruïna per a moltes famílies de comerciants que amb el seu petit negoci han tirat endavant tantes vegades generació darrera generació”. En aquesta sentit, Anglada ha assenyalat que “és el  moment d’apostar, promoure, dinamitzar i potenciar el comerç de proximitat, col·laborant amb totes aquelles associacions i departaments que apostin pel teixit comercial local".

Per la seva part el portaveu identitari a l’Ajuntament de Viladecans, Alberto Delgado, ha remarcat que “és deplorable que les administracions se’n recordin de les paupèrrimes infraestructures i les carències en el transport públic del nostre municipi i del Baix Llobregat quan arriba un inversor mostrant bitllets, mentre els veïns porten temps reivindicant millores en aquest aspecte”.

Anglada, després de la visita a la caseta de Plataforma per Catalunya, on ha saludat a nombrosos simpatitzants de PxC ha assenyalat que “un cop més PxC està al costat del comerç de casa, al costat d’aquestes petites i mitjanes empreses que son l’eix fonamental, el teixit del que s’ha basat l’economia catalana al llarg de molts anys”.

PxC

Viladecans, 11 de maig de 2013