Notícies a Catalunya

Vic, 15/05/2013; Artur Mas: El format actual de l’aventurer del segle XXI

15/05/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “Mas s’ha convertit en un aventurer amb rumb desconegut, on s’ha endinsat en una experiència arriscada”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que  Mas s’ha convertit en un aventurer amb rumb desconegut, on s’ha endinsat en una experiència arriscada i de la que n’està trobant unes circumstàncies adverses inesperades, però per algunes persones l’aventura és un factor molt important en les seves vides i en l’actual vida política d’Artur Mas l’aventura és ja supervivència”.

El líder identitàri afirma que l’aventura de la declaració sobiranista és un dels instruments de Mas que li pot durar hores o uns quants anys, tot és possible ja que és un instrument utilitari personal per salvar el seu propi fracàs”.

Anglada, assegura que “Mas també utilitzaTV3 per la seva particular aventura plena de cinisme on no sent cap mena de vergonya per dir qualsevol ximpleria com la més recent, els seus deliris amb el CNI”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article assenyalant que  des de Plataforma per Catalunya ja fa molts anys que veiem un perill en aquests grups terroristes, i Barcelona és una de les ciutats amb més risc d’Europa”.

PxC

Vic, 15 de maig  de 2013