Notícies a Catalunya

Vic, 15/05/2013; Josep Anglada: “CiU i Colom obren la porta de Catalunya al salafisme”

15/05/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: “És hora d'acabar amb l'estupidesa de CiU i Colom, és hora d'acabar amb tant disbarat, i és hora de denunciar el sobiranisme-salifista”.

Vic | Redacció.- “Ens congratulem de l'expulsió de Catalunya de l'agent de la intel·ligència marroquina, Ziani, conegut salafista. Des de Plataforma per Catalunya volem felicitar al CNI per aquesta necessària mesura”, han estat les paraules i la valoració de Josep Anglada després de conèixer la notícia.

El líder de Plataforma per Catalunya va afegir “Ziani és un dels homes amb els quals l'acomplexat d’Àngel Colom pretén construir un fantasiós projecte de sobirania en el qual l'islam i els immigrants tinguin una presència determinant en la seva imaginària Catalunya”, indicant que “Colom està jugant a enginyer social quan no passa de ser un nefast il·lusionista de circ, acostumat a disfressar-se amb vels i turbants. El seu complex d'inferioritat davant els immigrants li empenyen a fer cada dia disbarats més increïbles. El de comptar amb un salafista per “idear” la seva Catalunya independent, és, a més d'aberrant, molt perillós per a la nostra pau civil i la nostra estabilitat social”.

Anglada va voler deixar molt clar que “el fet que CiU protesta per l'expulsió d'aquest agent islamista, evidencia que el partit de la corrupció també és el que recolza a la islamització de Catalunya”, concloent “és hora d'acabar amb l'estupidesa de CiU i Colom, és hora d'acabar amb tant disbarat, és hora de denunciar el sobiranisme-salifista, i és hora que algú governi aquest país amb serietat, criteri i eficàcia”.

PxC

Vic, 15 de maig de 2013