Notícies a Catalunya

Barcelona, 18/05/2013; Josep Anglada: “Son necessàries més inversions en el sector de l’automòbil”.

18/05/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALLUNYA (PxC)

Anglada ha visitat aquest dissabte el Saló Internacional de l’Automòbil de Barcelona acompanyat de membres del partit on ha expressat que “son necessàries més inversions en el sector de l’automòbil si volem que el nostre país sigui punta de llança i una ferma aposta europea”.

Redacció| Barcelona.-  El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha visitat aquest dissabte la XXVI edició del Saló Internacional de l’Automòbil de Barcelona acompanyat de membres del partit i militants del barcelonès.

Anglada que durant el recorregut pel recinte de Montjuïc de la Fira de Barcelona ha estat reconegut per nombrosos visitants ha manifestat que “ tant el Pla Pive, com el Pla Pima Aire i totes les línees d’ajuda al vehicle electrònic han suposat un gran impuls pel sector, per tant com més temps es mantinguin molt millor” i ha afegit “el govern ha de renovar i si cal augmentar tots aquest Plans si volem que el nostre país sigui punta de llança i una ferma aposta europea”.

El líder identitàri ha remarcat que “en temps de dificultats, i aquest ho són, qualsevol projecte és un èxit perquè representa una aposta clara pel creixement econòmic i la creació de llocs de treball en un moment que tanta falta ens fan i són primordials” Anglada també ha volgut recordar que “un 12 per cent de la nostra població activa treballa en aquests sector entre treballs directes i indirectes i molts son llocs de treball d’alta qualificació”.

Durant el recorregut pel Saló Internacional de l’Automòbil Anglada ha conversat amb diferents expositors que li han mostrat la seva satisfacció per la gran afluència de visitants i han destacat l’interès creixent per els nous models de les diferents marques i que segons els comercials això augura un nivell de ventes major que la pesada edició.

Al finalitzar la visita, Anglada ha desitjat sort a les diferents marques i ha advertit que les inversions només s’aconsegueixen en un marc d’estabilitat i confiança, i es molt important que a l’exterior en vegin estables per poder invertir i consolidar-nos a la avantguarda de la industria internacional”.

PxC

Barcelona, 18 de maig de 2013