Notícies a Catalunya

Barcelona, 18/05/2013; Es reuneix el consell de presidència de Plataforma per Catalunya a Barcelona per traçar el futur immediat de la formació identitària.

20/05/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada, "és esperpèntic que CiU hagi convertit la defensa Ziani en un tema de prioritat nacional i demana al CNI que investigui els vincles de Colom amb el salafisme, perquè sospita que pot ser un agent secret al servei de la dictadura marroquina ".

Barcelona | Redacció.- Reunit a Barcelona el consell de presidència de Plataforma per Catalunya s'han tractat diversos assumptes de gestió interna i sobre el futur immediat de la formació, es proposarà pròximament al Consell Executiu un pla d'actuació per tal de preparar amb garanties les pròximes eleccions municipals de 2015 i la posada en marxa de diverses campanyes publicitàries per donar a conèixer les propostes de PxC tant a nivell general com a nivell local o comarcal.

En sortir del Consell que ha tingut lloc al cor de la ciutat comtal, Josep Anglada s'ha tornat a pronunciar sobre el cas Ziani després de que el conseller d'interior Ramón Espadaler hagi declarat que té intenció de demanar explicacions sobre l'expulsió de Ziani al congrés, segons Espadaler seria molt greu que l'expulsió fos per raons de sobiranisme.

Anglada ha estat contundent i ha afirmat que "em sembla un desvari esperpèntic i esgarrifos que la defensa a Ziani s'hagi convertit per CiU en un cas de prioritat nacional, es podrien preocupar una mica de les persones que són desnonades de les seves vivendes a Catalunya cada dia, que demanin explicacions al govern per l'abusiva i terrible llei hipotecària, que demanin explicacions a les implacables entitats bancàries".

El president de PxC també ha fet dues demandes, la primera al govern de Mas "és hora que deixin de posar l'estelada com excusa a tot, és el pegat ideal per a ells, els seus casos de corrupció endèmica són un atac al sobiranisme, expulsen un salafista radical amic de CiU i és un atac al sobiranisme, per sort cada dia enganyen a menys gent" .

La segona al CNI al qual li ha demanat que "investigui els vincles que pugui tenir Àngel Colom amb el salafisme radical i el govern de Marroc, no oblidem que Colom és un home de dubtosa reputació,  implicat en el cas Palau, ja que el mateix va reconèixer que no va tenir cap mena de pudor per acceptar diners de Millet, a més durant un temps va ser "ambaixador" de la Generalitat al Marroc, entaulant llaços amb la dictadura alauita, tinc la sospita que Colom és un agent secret del Marroc per ajudar a que el salafisme acabi de conquerir Catalunya" a declarat el líder identitari.

PxC

Barcelona, 18 de maig de 2013