Notícies a Catalunya

Vic, 21/05/2013; Josep Anglada:

Vic, 21/05/2013; Josep Anglada: "Colom diu que Barcelona necessita una gran mesquita. Les seves declaracions són un perill per a Catalunya "

20/05/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: “Les carències malaltisses de Colom cap als immigrants i reclamar per Barcelona una gran mesquita, el converteix en un perill per a la pau social i la convivència a Catalunya”.

Vic | Redacció. - "El sobiranisme ha entrat en barrina. Després de veure com la seva aposta independentista es desinfla per la corrupció i la ineficiència dels que defensen, ara els seus líders cauen en el grotesc i fan declaracions que causen gran inquietud i preocupació en l'opinió pública catalana ", ha declarat Anglada durant una recent roda de premsa realitzada a Vic, en què ha afegit "aquest dilluns s'ha consumat aquesta deriva absurda. D'una banda Oriol Junqueras ha declarat que la suposada Catalunya independent que ERC defensa estaria defensada per l'Exèrcit francès, que a més de ser una ridiculesa convertiria Catalunya en una colona de París, per a empitjorar encara més el prestigi del sobiranisme, el pesat Angel Colom ha manifestat que Barcelona necessita una gran mesquita ".

El president de Plataforma per Catalunya (PxC) s'ha referit específicament a les declaracions de Colom qualificant “d’una nova insensatesa d'un personatge que ha decidit convertir-se en el bufó permanent del multiculturalisme masoquista". Per al líder identitari "les carències malaltisses de Colom cap als immigrants el converteix en un perill per a la pau social i la convivència a Catalunya, després de demanar un milió de nens immigrants ara parla de la necessitat d'una gran mesquita a Barcelona, ​​tot això demostra que Colom ha de ser apartat urgentment de l'escena política catalana. Les seves estupideses són molt perilloses ".

Per Anlgada "és clar i evident: Barcelona no necessita cap mesquita, ni avui ni demà ni mai. El que es necessita és una política seriosa de seguretat ciutadana especialment en els barris poblats per extraeuropeus, i una política seriosa de repatriació d'il·legals i immigrants en atur que només contribueixen a deteriorar el clima de convivència social a Barcelona. Això és el que la majoria de barcelonins vol i el que només Plataforma per Catalunya s'atreveix a dir ".

PxC

Vic, 21 maig 2013