Notícies a Catalunya

Vic, 21/05/2013, Anglada carrega contra la immigració a Intereconomía

22/05/2013

Vic, 21/05/2013, Anglada carrega contra la immigració a Intereconomía

El president de Plataforma per Catalunya, (PxC), Josep Anglada, ha senyalat en el programa d'Intereconomía, “Queremos Opinar” que “Espanya no té per què acollir a tota la misèria del món”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha protagonitzat un cara cara amb  Mohamet Chair, aquest dimarts en el programa “Queremos Opinar” d’Intereconomía.

El programa que ha estat dirigit per Carles Fuentes, ha girat entorn de “si Espanya és un país racista.

Anglada, només començar el debat ha manifestat que “Espanya no és un país racista, avui a Espanya hi ha sis milions d’aturats, i per tant, el que sobren són immigrants”.  En aquest sentit, Anglada ha senyalat que “Espanya no té per què acollir a tota la misèria del món”.

Anglada, que va ser molt contundent en afirmar que “Espanya és per els espanyols i no per els immigrants”, va invitar a tots els musulmans a que “si volen tenir els seu privilegis, marxin vostès en alguns dels 57 països musulmans que hi ha en el món, i d’aquesta manera podran aplicar amb tota llibertat la seva llei xaria, podran construir les seves mesquites i podran lluir els seu burques”.

En el transcurs del programa, Anglada va aportar diferents documents on es podia demostrar clarament que les administracions estan aplicant polítiques discriminatòries a favor del immigrants.

PxC

Vic, 21 de maig de 2013