Notícies a Catalunya

Vic, 27/05/2013; Una mesquita per Barcelona, el nou capritx d'Àngel Colom

27/05/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “Àngel Colom vol una Catalunya on no hi hagi catalans, només nens moros i d'altres orígens exòtics”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “Àngel Colom és un personatge nefast ple de complexos i amb una admiració gairebé patològica cap a tot el que ve de fora, i l’única cosa que pretén és una Catalunya on no hi hagi catalans, només nens moros i d'altres orígens exòtics”.

El líder identitàri afirma que “un personatge com Colom que sigui la referència en matèria d'immigració de CDC, i per tant del Govern de la Generalitat, indica el grau d'estupidesa i de masoquisme de la casta dirigent catalana”.

Anglada, assegura que “la construcció d’una gran mesquita a Barcelona com proposa Colom, comportaria en un primer moment un greu deteriorament de la seguretat ciutadana a la zona urbana on s’instal·lés, i al mateix temps faria que la població autòctona comences a abandonar el barri on ja no se sent segura, alhora que en el mateix comencen a aparèixer comerços regentats per àrabs”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article anunciant que “ el nostre partit es mobilitzarà  contra qualsevol intent de construir una mesquita a Barcelona o en qualsevol altre lloc”.

PxC

Vic, 27 de maig de 2013