Notícies a Catalunya

Stop islam

10/06/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya demana vetar la cessió d’equipaments públics per a la celebració del Ramadà

Vic | Redacció.- Davant la proximitat del Ramadà, que enguany tindrà lloc entre el 9 de juliol i el 8 d’agost, Plataforma per Catalunya reclamarà als Ajuntaments on té representació que no cedeixi escoles, centres cívics o qualsevol altre espai públic per al rés.

La cessió d’equipaments públics a entitats i associacions ha d’estar sotmesa a la persecució d’un bé comú i a l’interès general de l’activitat que es desenvolupi en l’espai cedit, i en cap cas s’ha de permetre que s’utilitzin per fer proselitisme d’una confessió misògina i retrògrada.

El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha manifestat que "Catalunya esdevingut un focus de radicalisme islamista i el nostre deure és barrar-li el pas a una religió que manté el dogma de la guerra santa per expandir-se, i que no distingeix entre el polític i el religiós, a més de posar en perill els valors dels que ens hem dotat a Europa per construir societats en les que els ciutadans gaudeixen d’un alt grau de drets i llibertats".

Vist que durant el Ramadà es multiplica el nombre de fidels que acudeixen a resar, Plataforma per Catalunya demanarà activar un dispositiu de control especial sobre els oratoris i mesquites per sancionar aquells centres que no s’ajustin al compliment de les condicions materials i tècniques mínimes de seguretat, salubritat, aforament, protecció acústica, accessibilitat o evacuació o bé que no disposin de la llicència municipal d’obertura requerida.