Notícies a Catalunya

Vic, 09/06/2013; “Els fonamentalistes islàmics posen Europa en perill”

08/06/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “l’Europa dels pobles occidentals identitaris està en perill”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “l’Europa dels pobles occidentals identitaris està en perill”, i afegeix “a casa nostra també hi ha islamistes capaços de cometre atemptats com el de Londres o París, perquè existeix un significatiu nombre de fonamentalistes islàmics, per tant les accions del Regne Unit i de la capital francesa es podrien realitzar plenament aquí igualment enmig de qualsevol carrer”.

El líder identitàri afirma que per desgràcia hi ha grups prou significatius de fonamentalistes islàmics, per tant, una prevenció absoluta d’aquest atemptats es pràcticament impossible, i més a Catalunya que tenim ineptes com Àngel Colom que subvenciona possibles acusats de salafisme i va inaugurant mesquita rere mesquita”.

Anglada, assegura que “Plataforma per Catalunya el primer que faria és identificar i localitzar els segments de la població que propaguen la propaganda d’aquesta ideologia i expulsar-los del país, i sobretot, mantenir un seguiment exhaustiu de tots els sospitosos per evitar que puguin desenvolupar les seves activitats relacionades amb la mobilització terrorista i antidemocràtica.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article fent un petit homenatge a Dominique Venner, aquest grandíssim pensador que fa uns dies ens va commocionar a tots prenent l'esgarrifosa decisió de treure’s la vida sacrificant-se davant l'altar major de Notre-Dame”.

PxC

Vic, 9 de juny de 2013