Notícies a Catalunya

Vic, 14/06/2013; Josep Anglada

Vic, 14/06/2013; Josep Anglada "per la fundació IDEAS el PP intenta copiar el missatge de PxC amb interessos electoralistes

14/06/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: "El PP ha fet de la corrupció, la ineficàcia, la demagògia i la mentida permanent la seva manera d'actuació política, però, afortunadament cada vegada enganyen a menys gent".

Vic - Redacció. - Recentment la fundació IDEAS, un dels principals think tank del PSOE ha publicat una estudi signat per María Tejada Gámez en què s'analitza l'ascens de les formacions identitàries i anti-immigració a tot Europa. Josep Anglada president de Plataforma per Catalunya (PxC) s'ha referit a aquest estudi comentat que "la feina de Maria Teresa Márquez assimila a Plataforma per Catalunya amb les formacions identitàries europees que estan experimentat un fort ascens electoral en diversos països del nostre entorn".

No obstant això Anglada ha volgut centrar-se en una de les idees que Gámez insisteix a ressaltar, l'intent per part del Partit Popular (PP) de "robar" el tema de la immigració a Plataforma per Catalunya per simple interès electoralista. Per a Anglada "l'acció del PP en aquest sentit és una estafa política i moral. És particularment lamentable i indignant que el partit que va obrir les portes la immigració massiva durant l'etapa d'Aznar, ara pretengui enganyar a l'opinió pública presentant com a suposada solució a un problema que ells han creat ".

El líder identitari ha afegit "l'estratègia del PP és totalment fal·laç com assenyala Gámez, a Europa aquesta estratègia de la dreta liberal ha fracassat i al final els vots tornen a França a Le Pen i en la resta dels països a formacions similars . El PP ha fet de la corrupció, la ineficàcia, la demagògia i la mentida permanent la seva manera d'actuació política, però, afortunadament cada vegada enganyen a menys gent ... i cada vegada hi ha més dels seus asseguts a les banquetes dels jutjats ". Per finalitzar Anglada va comentar "si el PP es veu obligat a intentar apropiar-se dels nostres lemes és perquè s'ha produït una evident angladització de la vida política catalana. Però la gent sempre prefereixi l'original, que les males còpies adulterades i tacades per la corrupció ".

PxC

Vic, 14 juny 2013