Notícies a Catalunya

Sant Boi de Llobregat, 16/06/2013; PxC obrirà un concurs per renovar la seva imatge corporativa i el dota amb un premi de 500 € per al guanyador

16/06/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Enllaç video entrega de carnet al suposat fill il•legítim del Rei d'Espanya, Albert Solà: http://www.youtube.com/watch?v=K-3DgBuuJ9I&feature=youtu.be

Anglada anomena a Mas durant el Consell Executiu  com un “zombi polític i que pel bé de Catalunya és millor que marxi quan abans millor a fer-li companyia al retirat Papa Benet XVI”.

Redacció | Sant Boi de Llobregat. - S'ha reunit a Sant Boi el consell executiu de Plataforma per Catalunya. Un consell executiu ampli amb molt calat estratègic i organitzatiu.

Entre els punts de l'ordre del dia es va decidir presentar a la propera assemblea general de setembre un estudi sociològic que ha encarregat Plataforma per Catalunya per actualitzar les dades que disposa l'organització sobre els seus votants, afiliats i simpatitzants i sobre la tendència actual en totes les delegacions amb o sense representació institucional coincidint amb els dos anys de legislatura municipal.

També es va aprovar obrir un concurs per recollir propostes de canvi a la imatge corporativa de PxC que pròximament llançarà les bases des del web oficial del partit i que estarà dotat amb un premi de 500 € al guanyador.

D'altra banda es van tractar temes d'organització interna i es va acordar per tercer any consecutiu assistir a l'ofrena floral tradicional de l'11 de setembre a Rafael Casanova, així com  també es va manifestar la voluntat del partit de participar en una forma o altra si se celebra el 12 d' octubre a Catalunya, dia de la hispanitat. PxC fidel als seus principis des del primer dia demostra que és un partit catalanista i que defensa la unitat de tots els espanyols davant la deriva secessionista de Mas, Jonqueras i els seus acòlits.

Va assistir com a convidat al Consell Executiu el recent afiliat i suposat fill il·legítim del Rei d'Espanya,  Albert Solà,  que li va demanar personalment al president poder fer-ho per començar a conèixer de primera mà als seus companys de partit i de lluita identitària.

En acabar la trobada, Anglada va repassar una mica l'actualitat i va demanar a Mas que "pel bé de Catalunya i dels catalans dimiteixi immediatament”, afegint  “La seva aventura messiànica separatista s'ha acabat, la broma ha arribat al seu final, va fracassar estrepitosament el 25 de novembre i el poble català no pot ser esclau d'un fracassat, no pot dirigir el seu futur liderat per un autèntic zombi polític com ell, aconsello a Mas que com es segueix sentint un messies gaudeixi del seu retir daurat al costat del Papa retirat Benet XVI".

Per acabar, Anglada va assenyalar que “resulta insòlit que una formació com CDC que segons la fiscalia s'ha lucrat en gairebé 7 milions d'euros amb el corrupte cas Palau i que té a les seves files trilers de mal fiar com Ángel Colom, amic de Millet i amic dels morets, ens vulgui donar a la resta de ciutadans lliçons d'ètica i moral, estan liquidats".

PxC

Sant Boi, 15 de juny de 2013