Notícies a Catalunya

Vic, 23/06/2013; Periodistes de quota en mans de partits antisistema

22/06/2013

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “Plataforma per Catalunya continuarem insistint en la il•legalització de tots els moviments de la ultraesquerra violenta separatista i antisocial”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “Plataforma per Catalunya continuarem insistint en la il•legalització de tots els moviments de la ultraesquerra violenta separatista i antisocial”, i afegeix “en realitat són purs agitadors de l'odi i la violència contra tots els qui no pensen com ells”.

El líder identitàri afirma que “a Catalunya ja s’ha instal•lat una cèl•lula antisistema cada dia més activa, son cèl•lules com podrien ser les màfies italianes, russes, xineses o fins i tot cèl•lules islamistes radicals”.

Anglada, assegura que “els antisistema campen al seu aire perquè la permissivitat i bonisme d’algun sector de la societat els ho permet, però els reclutats són sempre titelles del poder que sota la màscara d'un pseudo-periodisme fan servir aquest instrument de violència mediàtica”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article fent una reflexió: Algú amb sentit comú pot creure encara en la innocència i la bona voluntat d'aquesta gent? Jo afirmo que no.

PxC

Vic, 23 de juny de 2013