Notícies a Catalunya

Nou compromís d'auxili social del jovent identitari

26/06/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE LES JOVENTUTS IDENTITÀRIES PER CATALUNYA (PxC)

Les JIxC distribueixen mobiliari en desús entre famílies necessitades

Girona | Redacció.- La branca juvenil de Plataforma per Catalunya ha recollit tot tipus de mobles de particulars que ja no els utilitzen perquè famílies amb dificultats puguin donar-los una segona vida.

Des de les JIxC s’apunta que atès que són moltes les persones que disposen de mobles que ja no utilitzen o que volen desfer-se d’ells, i vistes les dificultats que travessen moltes famílies locals, el jovent identitari s’ha posat en marxa per fer arribar mobiliari en desús a persones sense possibilitats econòmiques.

Així, les cadires, taules, armaris i bressoles s’uneixen als aliments i la roba que mensualment el valent jovent identitari reparteix en la província de Girona.

Des de les JIxC es vol destacar el doble benefici d’aquesta nova acció, que, a més de beneficiar les persones receptores dels equipaments per a la llar, permet als qui s’impliquen posar en pràctica el seu compromís amb l’ajuda i auxili social.