Notícies a Catalunya

Vic, 12/07/2013; 300.000 moros vinguts de fora celebren el seu Ramadà a Catalunya

12/07/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: "És totalment fals que 300.000 catalans celebren a Ramadà. La realitat és que són 300.000 moros, ja que sempre seran moros visquin on visquin".

Vic | Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anlgada ha volgut referir-se al començament de la celebració del Ramadà musulmà i a certes notícies sobre aquest tema aparegudes en mitjans de comunicació catalanes assenyalant "és totalment fals que 300.000 catalans celebren a Ramadà . La realitat és que 300.000 moros -que sempre seran moros visquin on visquin- arribats a la nostra terra a viure dels nostres recursos, celebraran aquests dies la seva festa del Ramadà, una expressió més del fanatisme i el sectarisme de l'Islam".

Per a Anglada "dir que aquests fanàtics subvencionats són catalans és ignorar què és Catalunya i com pensen els islamistes; demanem als mitjans de comunicació una mica més de rigor i de serietat i no tornar a qualificar de catalans als que són només uns estranys i uns paràsits socials. Uns estranys que aquest mes portaran a imams radicals des del Marroc perquè facin els sermons radicals durant el Ramadà"afegint" convido als Mossos ia la fiscalia a controlar el contingut dels sermons d'aquests clergues marroquines".

El líder identitairo va acabar manifestant "l'estupidesa de la classe política ha provocat que centenars de milers de colons musulmans s'hagin instal·lat a la nostra terra creant continus problemes de convivència. Només Plataforma per Catalunya parla clar i aporta una solució realista a aquest greu problema: la repatriació dels immigrants als seus països d'origen ".

PxC

Vic, 12 juliol 2013