Notícies a Catalunya

Barcelona, 17/07/2013; Reunió de treball entre Plataforma per Catalunya  i el FPÖ austríac a Barcelona

Barcelona, 17/07/2013; Reunió de treball entre Plataforma per Catalunya i el FPÖ austríac a Barcelona

18/07/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El FPÖ va insistir a Anglada en el seu interès de recolzar una candidatura organitzar per Plataforma per Catalunya per afrontar els comicis europeus de 2014.

Barcelona |Redacció.-  Aquest dimecres 17 de juliol dirigents de Plataforma per Catalunya (PxC) i del parit identitari austríac es van reunir a Barcelona per analitzar les perspectives del proper curs polític. Per part del FPO el diputat nacional Jörg Jenewein, que va participar en l'acte central de la passada campanya electoral i Briggite Schnild, secretària del partit i tia del seu carismàtic líder HC Strache van comentar les excel·lents expectatives que té el seu partit per als comicis que se celebraran a Àustria el proper any, i l'impuls polític que s'ha aconseguit en Carintia en reintegrar en el FPÖ a l'antiga escissió del FPK, constituïda pels partidaris del tristament difunt Jörg Haider.

El president de  Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, i el secretari de relacions nacionals i internacionals, Enric Ravello, van fer una exposició de la realitat política per la qual travessa Catalunya, assenyalant els greus problemes de corrupció, de crisi i d'immigració davant els quals no diuen res els anomenats “grans partits” que prefereixen fer servir qualsevol cortina de fum mediàtica abans que implicar-se en la solució dels problemes diaris i reals dels catalans.

La reunió va finalitzar tractant el tema més important que s'havia fixat en l'agenda. Els comicis europeus de 2014. Els representants del FPÖ van insistir en el seu interès de recolzar una candidatura organitzar per Plataforma per Catalunya per a aquesta cita electoral, interès compartit per l'Aliança per a la Llibertat d'Europa (EAF), encapçalada per l'eurodiputat del FPÖ Franz Obermayr, l'eurodiputat del Vlaams Belang Philip Claeys i per Marine Le Pen.

En finalitzar la reunió Anglada va declarar  “som l'única força identitaria que reconeixen els principals partits europeus. Estem implicats en la mateixa lluita i tenim forts compromisos amb ells. Sens dubte estarem a l'altura dels mateixos. La defensa d'Europa enfront del mundialisme i al islamisme mereix qualsevol sacrifici. Nosaltres estem disposat a tot”.

PxC

Barcelona, 17 de juliol de 2013

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.E-NOTICIES.CAT, 19/07/2013; Suports europeus a PxC

Redacció.- Representants del FPÖ austríac han manifestat al president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, el seu suport, i el d'altres partits identitaris d'Europa, davant les eleccions al Parlament Europeu de 2014.

Segons un comunicat de PxC, diversos dirigents del FPÖ s'han reunit a Barcelona amb Anglada i d'altres representants del seu partit. Els delegats austríacs van expressar a PxC el seu interès de donar suport a una candidatura organitzada per la formació d'Anglada per a les eleccions del proper any.

En aquest sentit, també van manifestar a Anglada que aquesta oferta de suport del FPÖ d'Àustria és compartida per l'Aliança per la Llibertat d'Europa, encapçalada per l'eurodiputat del FPÖ Franz Obermayr, l'eurodiputat del Vlaams Belang flamenc Philip Claeys, i per Marine Le Pen, del Front National francès.

WWW.EL9NOU.CAT, 22/07/2013; PxC busca el suport en el seu referent xenòfob austríac per a les eleccions europees

Josep Anglada va reunir-se amb alguns dirigents de l'FPÖ a Barcelona. Diu que el tenen en compte i que estan interessats en donar suport a una candidatura encapçalada per PxC a l'estat espanyol.

Redacció.- Reunió de treball entre Plataforma per Catalunya i el FPÖ austríac a Barcelona.  Aquest dimecres 17 de juliol dirigents de Plataforma per Catalunya (PxC) i del parit identitari austríac es van reunir a Barcelona per analitzar les perspectives del proper curs polític. Per part del FPO el diputat nacional Jörg Jenewein, que va participar en l'acte central de la passada campanya electoral i Briggite Schnild, secretària del partit i tia del seu carismàtic líder HC Strache van comentar les excel·lents expectatives que té el seu partit per als comicis que se celebraran a Àustria el proper any, i l'impuls polític que s'ha aconseguit en Carintia en reintegrar en el FPÖ a l'antiga escissió del FPK, constituïda pels partidaris del tristament difunt Jörg Haider.

El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, i el secretari de relacions nacionals i internacionals, Enric Ravello, van fer una exposició de la realitat política per la qual travessa Catalunya, assenyalant els greus problemes de corrupció, de crisi i d'immigració davant els quals no diuen res els anomenats “grans partits” que prefereixen fer servir qualsevol cortina de fum mediàtica abans que implicar-se en la solució dels problemes diaris i reals dels catalans.

En finalitzar la reunió Anglada va declarar “som l'única força identitaria que reconeixen els principals partits europeus. Estem implicats en la mateixa lluita i tenim forts compromisos amb ells. Sens dubte estarem a l'altura dels mateixos. La defensa d'Europa enfront del mundialisme i al islamisme mereix qualsevol sacrifici. Nosaltres estem disposat a tot”.

WWW.LASANGONERAS.COM, PxC lliberament del poble Primero los de casa Sr. Anglada tiene razón

Redacción.- Reunió de treball entre Plataforma per Catalunya i el FPÖ austríac a Barcelona.  Aquest dimecres 17 de juliol dirigents de Plataforma per Catalunya (PxC) i del parit identitari austríac es van reunir a Barcelona per analitzar les perspectives del proper curs polític. Per part del FPO el diputat nacional Jörg Jenewein, que va participar en l'acte central de la passada campanya electoral i Briggite Schnild, secretària del partit i tia del seu carismàtic líder HC Strache van comentar les excel·lents expectatives que té el seu partit per als comicis que se celebraran a Àustria el proper any, i l'impuls polític que s'ha aconseguit en Carintia en reintegrar en el FPÖ a l'antiga escissió del FPK, constituïda pels partidaris del tristament difunt Jörg Haider.