Notícies a Catalunya

Vic, 19/07/2013; Davant la manipulació i l'engany: Primer els de casa!

18/07/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “la mentida, la manipulació i la difamació són les constants del que s'ha publicat aquests dies a la premsa sobre el passat ple de Vic”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “la mentida, la manipulació i la difamació són les constants del que s'ha publicat aquests dies a la premsa sobre el passat ple de Vic”.

El líder identitàri afirma que “en ple de Vic es van enfrontar dues formes diferents i contraposades d'entendre l'acció política. D'una banda els partits -esquitxats tots per casos de corrupció- units als intolerants i violents d'ICV i CUP, i a l'altra banda, els regidors de Plataforma per Catalunya per defensar un cop més als de casa i només als de casa”.

Anglada, recorda que “res impedirà als homes i a les dones de Plataforma per Catalunya seguir defensant la gent de casa. I menys ho podran impedir a través de l'engany i la manipulació com s'està intentat fer”.

El president de Plataforma per Catalunya finalitza el seu article assegurant que “els vigatans són prou intel•ligents per no creure’s els cants de sirena totalment manipulats per alguns periodistes... i per articulistes de regional preferent”.

PxC

Vic, 19 de juliol de 2013