Notícies a Catalunya

Vic, 20/07/2013; El president de PxC creu que ja només un govern del moviment social identitari pot treure al poble de la crisi

21/07/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada "Calen mesures valentes i decidides, cal expulsar immediatament als irregulars, als immigrants aturats de llarga durada i recomanar un límit del nombre de fills a famílies no autòctones".

Vic | Redacció. - El passat dissabte es va reunir a Viladecans abans de l'esdeveniment celebrat per la delegació local el consell de presidència de PxC que va valorar molt positivament el pas de militants de Ciutadans a Plataforma per Catalunya ja que com va manifestar Josep Anglada "nosaltres som un partit transversal amb les mans netes, aquí pot venir tothom que vulgui sumar, que pretengui lluitar pels de casa i per la nostra identitat, ens ha vingut molta gent de CiU, del PSC i fins i tot del PP no contents amb l'excés de centralisme o la corrupció endèmica de la formació de Madrid ".

En acabar el consell de presidència Anglada va deixar clar que ja "tan sols una formació com PxC amb gent jove, idealista, amb les mans netes i preparats poden treure a aquest país de la crisi en què ens ha enfonsat la casta política i financera" afegint que "el nostre moviment social identitari creix a marxes forçades com l buf d'aire fresc que som i podem ser a les institucions, a nosaltres ja saben que ens trobaran a la dreta del PP o CiU en temes com la seguretat ciutadana o immigració i a l'esquerra del PSC o ERC en temes com la defensa de la classe treballadora o els abusos de la banca al poble pla ".

Anglada va voler deixar clar que "cal prendre mesures urgents i decidides, a nosaltres no ens tremolaria el pols, expulsar tots els immigrants irregulars, a tots els que perpetrin qualsevol delicte o infracció encara que sigui saltar-se un semàfor, als aturats de llarga durada i recomanar a les famílies d'estrangers que limitin el nombre de fills per no col·lapsar el sistema sanitari i educatiu ".  Mesures  que només pot prendre una organització política amb el suficient coratge com Plataforma per Catalunya i la seva militància.

PxC

Vic, 20 de juliol de 2013