Notícies a Catalunya

La fam no fa vacances

31/07/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Les JIxC es llencen a la recollida d’aliments en temporada estival

Girona | Redacció.- Les Joventuts Identitàries per Catalunya (JIxC) han dut a terme un acte solidari de recollida d'aliments que beneficiarà a les famílies de casa afectades per la crisi.

Es van repartir fullets a les persones que s'apropaven als supermercats de la zona informant de la recollida d'aliments i dels lliuraments mensuals que fan els joves de les JIxC.

Veïns acudien per mostrar el seu suport al moviment social identitari que està duent a terme la branca juvenil de Plataforma per Catalunya.

Des de l'organització juvenil afirmen que "seguirem recollint menjar per al nostre banc d'aliments per fer els lliuraments a famílies del nostre país que ho necessitin".

Algunes de les persones que conversaven amb el jovent identitari comentaven que "famílies espanyoles s'estan morint de gana mentre hi ha estrangers que viuen de franc amb els tiquets de compra que els regalen els Ajuntaments. És una vergonya. De cor, si tots anéssim com vosaltres, aquest país, o almenys Catalunya, funcionaria d'una altra manera”.

Les Joventuts Identitàries per Catalunya distribueixen mensualment aliments de primera necessitat entre famílies que estan passant estretors per ajudar-los a esmorteir la cruesa de la crisi.