Notícies a Catalunya

Vic, 09/08/2013; CiU a favor del burca

08/08/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “CiU ha decidit estar al costat dels col•laboracionistes amb l'islam i el burca, mentre PxC decideix estar al costat dels que defensem la barretina, la catalanitat i els costums de la nostra gent”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “CiU ha decidit estar al costat dels col•laboracionistes amb l'islam i el burca, mentre PxC decideix estar al costat dels que defensem la barretina, la catalanitat i els costums de la nostra gent”.

El líder identitàri afirma que “CiU prefereix unir-se a ERC, als radicals d'ICV i als marginals de les CUP i votava a favor de l'ús del burca a Vic”.

Anglada, assegura que “amb la seva actitud, CiU ha demostrat que només defensa la catalanitat quan es tracta de tapar les seves corrupteles o de llançar a la societat catalana a una embogida aventura secessionista de la qual ells mateixos no saben com pot acabar”.

El president de Plataforma per Catalunya finalitza el seu article assenyalant que “per defensar la nostra terra, la nostra manera de ser, la nostra democràcia i el nostre futur, només hi ha una opció vàlida i valent, Plataforma per Catalunya”.

PxC

Vic, 9 d’agost de 2013