Notícies a Catalunya

El partit completarà un salt qualitatiu en la identitat visual amb la reformulació del logotip

12/08/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya obrirà un procés de renovació de la identitat visual en el qual els militants escolliran el nou logotip que identificarà al partit entre tres propostes finalistes

Vic | Redacció.- Plataforma per Catalunya convoca un concurs públic per renovar el logotip del partit en el que la militància tindrà la responsabilitat de determinar la seva elecció entre les tres propostes finalistes que resultin de la votació prèvia que portarà a terme el Consell Executiu.

Un salt qualitatiu en la identitat visual

Després de la renovació de la pàgina web, Plataforma per Catalunya vol completar el procés d'optimització iniciat en matèria comunicativa amb la reformulació de l'actiu més visual: el logotip amb el qual la ciutadania ha d'associar al partit.

Identitat, llibertat i justícia social

Els logotips que es presentin en el concurs hauran d’expressar els tres eixos ideològics de Plataforma per Catalunya: la identitat, la llibertat i la justícia social.

Els participants hauran de ser ciutadans espanyols o bé empreses que paguin els seus impostos en el nostre país

Les bases del concurs contemplen un punt que li confereix al procés una plena sintonia amb el ferm compromís de Plataforma per Catalunya: davant d’un lloc de treball, els nostres conciutadans han de tenir preferència per ocupar-lo. En aquest sentit serà indispensable que les persones que a títol individual decideixin presentar-se tinguin la nacionalitat espanyola. En cas que es tracti de persones jurídiques hauran de demostrar que compleixen amb les seves obligacions tributàries a Espanya.

L’opció guanyadora s’endurà 500 euros

Amb l’objectiu d’estimular al màxim la participació i donar entrada també a estudiants i professionals de l’àmbit de la publicitat i el disseny gràfic el Consell Executiu de Plataforma per Catalunya va acordar premiar l’autor o autora del logotip guanyador amb cinc-cents euros.

Consulta les bases del concurs fent clic aquí