Notícies a Catalunya

Vic, 2013.08.14; Josep Anglada reivindica l'espanyolitat de Gibraltar

14/08/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assenyalat que "PxC reivindica l'espanyolitat del penyal de Gibraltar".

Vic | Redacció. - Josep Anglada, president de Plataforma per Catalunya (PxC) s'ha referit a l'actual crisi de Gibraltar assenyalant "sobretot volem afirmar amb contundència que Plataforma per Catalunya reivindica l'espanyolitat del penyal de Gibraltar i dóna suport a qualsevol iniciativa tendent a reincorporar a Espanya a aquesta anacrònica colònia britànica ".

En aquest sentit Anglada ha afegit que "excepcionalmentens posem del costat del Govern de Mariano Rajoy i li donem el nostre suport davant les intolerables mostres de supèrbia i prepotència de l'executiu britànic. Ens congratulem de les mesures preses pel ministre Margallo, assenyalem que Gibraltar és un niu de delinqüència organitzada i de blanqueig de diners i apel·lem al nostre executiu i altres institucions de l'Estat espanyol a respondre amb més fermesa i contundència a l'escalada de declaracions i actuacions de Premier britànic Cameron ".

El president de Plataforma per Catalunya (PxC) ha volgut acabar les seves declaracions afegint que "lamentables actuacions com les del diputat d'ERC Alfred Bosch posant-se del costat de la Corona britànica a més d'un ridícul espantós suposen una estupidesa antipolítica, no aconseguint el menor ressò a els mitjans britànic, però sí contribuint a empitjorar les relacions entre els catalans i la resta dels espanyols ", afegint "precisament des de Plataforma per Catalunya, sempre hem defensat que avui Catalunya i la resta d'Espanya han d'estar unides per afrontar els reptes i desafiaments de tota mena que ens pertoquen".

PxC

Vic, 14 agost 2013