Notícies a Catalunya

Vic, 2013.08.28, Josep Anglada:

Vic, 2013.08.28, Josep Anglada: "El govern segueix cec davant la invasió migratòria i l'amenaça islamista

28/08/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: "Que l'associació marroquina Watami s'hagi atrevit a demanar l'indult per a 600 presos comuns marroquins, és una simple burla pública intolerable i menyspreable".

Vic | Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anlgada, ha insistit que "davant el nou curs polític el Govern de CiU segueix mostrant la mateixa ceguesa i la mateixa inoperància en temes tan vitals com la immigració i la islamització ", afegint "Mas i el seu govern ja només pensen en les conseqüències del cop d'efecte de la propera diada, després del qual CiU haurà perdut definitivament tota iniciativa política en aquest país ".

Per a Anglada "la ceguesa de CiU no és més que el continuisme en la seva suïcida política d'anteposar els interessos dels de fora mentre segueix retallant a les famílies i als serveis públics catalans. Que Xavier Bosch oferís papers i allotjament als esvalotadors estrangers de Poble Nou és una prova d'aquesta lamentable actitud davant els immigrants ".

En opinió del líder identitari, "és lògic que en aquest clima d'absoluta submissió a l'estranger, l'associació marroquina Watami per a la Llibertat i la Justícia hagi tingut l'atreviment de demanar l'indult per a 600 presos comuns marroquins detinguts i empresonats a Espanya", per a Anglada "aquesta petició és una simple burla pública intolerable i menyspreable".

El president de PxC va voler assenyalar que "aquesta setmana els diaris han advertit la preocupació dels mossos pel creixement del radicalisme islàmic i de dones amb vel a Catalunya. Els mossos han dit el que nosaltres assenyalem fa molt de temps. El govern de CiU no ha trigat a desmarcar-se dels mossos i seguir obstinant-se a negar la realitat d'aquest perill. Les conseqüències seran culpa de la seva ineptitud ".

PxC

Vic, 28 agost 2013