Notícies a Catalunya

Vic,30/08/2013; Un agost amb mentides i un setembre amb provocació

30/08/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “Mas no és res més que el ninot de Junqueras, i resulta del tot evident que l’objectiu de CiU i d’ERC no és el benestar dels ciutadans sinó el control social”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que Mas no és res més que el ninot de Junqueras, i resulta del tot evident que l’objectiu de CiU i d’ERC no és el benestar dels ciutadans sinó el control social”.

El líder identitàri afirma que “es del tot incomprensible com Mas pot continuar governant si des que és president sempre ha prorrogat pressupostos, per això tindrem una tardor calenta i no per les temperatures”.

Anglada, assegura que “qui manega els fils del titella Mas és ERC que menysprea un nou pressupost perquè ells només tenen la cabòria independentista com a fons”.

El president de Plataforma per Catalunya finalitza el seu article preguntant-se “Quants dies duraria Mas sense la màquina de les mentides de TV3? Possiblement el que duraria un caramel a la porta d’un col·legi.”

PxC

Vic, 30 d’agost de 2013