Notícies a Catalunya

Vic, 04/09/2013; Plataforma per Catalunya assistirà un cop més a l'ofrena floral a Rafael de Casanova

03/09/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

La formaciˇ identitÓria fuig tant de separatistes com de separadors i aposta per una Catalunya amb un millor finanšament econ˛mic que torni a ser el motor d'Espanya .

Vic | Redacciˇ . - Plataforma per Catalunya (PxC) assistirÓ un cop mÚs, i per tercer any consecutiu, a la tradicional ofrena floral de partits polÝtics , entitats i clubs al monument de Rafael de Casanova aquest 11 de setembre.

Rafael Casanova va ser un lluitador catalÓ que va defensar la identitat de la nostra terra enfront del centralisme jacobÝ borb˛nic i ho va fer sense necessitat d'atacar i pretendre trencar Espanya , tot el contrari , va defensar sempre , com anys mÚs tard van fer Prat de la Riba o Cambˇ, una societat catalana ni separatista ni separadora , una Catalunya prospera , motor d'Espanya per˛ sempre orgullosa i propietÓria de la seva pr˛pia identitat com a poble .

PxC fidel als seus principis fundacionals es desmarca per complet tant dels actuals separadors descendents del ideari de Felip V com el Partit Popular com dels separatistes representats avui pel radicalisme visceral i fonamentalista d'ERC i CiU .

La comitiva de Plataforma per Catalunya que estarÓ encapšalada pel president de la formaciˇ Josep Anglada, els vicepresidents August Armengol i Xavier Simˇ i el secretari general Robert Hernando, realitzarÓ l'ofrena floral a les 9.30 del matÝ .

D'altra banda des de la direcciˇ de PxC demanem que la diada de Catalunya pugui transcorre en un ambient festiu i que sigui representativa per a tots els catalans , siguin o no independentistes , en la nostra festa catalana s'haurien de sentir c˛modes i representades totes les bones persones de casa .

Finalment , Plataforma per Catalunya anuncia com considera normal, que en cap moment s'ha plantejat ni tan sols acudir a la cadena humana per la independŔncia , mal anomenada via catalana , des de la nostra formaciˇ creiem que la via catalana Ús la de lluitar junts i plegats tots els catalans pel que ens uneix i no per el que ens separa , per un mÚs i millor finanšament auton˛mic , per recuperar la cultura del treball , el sacrifici i la constÓncia . Per aplicar solucions polÝtiques valentes als problemes . La via catalana ha de tornar a convertir Catalunya en la terra mÚs prospera i productiva d'Espanya . A mÚs de preservar els seus costums i la seva cultura per sobre d'altres que es volen imposar aprofitant la inconsistent potŔncia polÝtica dels nostres mandataris actuals .

PxC

Vic, 4 de setembre de 2013