Notícies a Catalunya

Vic, 05/09/2013; Anglada participarà al programa estrella del Canal Taronja que es veurà a tota la Catalunya Central

05/09/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada que continuarà com a tertulià a Canal Taronja Osona, també s’estrenarà com a tertulià del mateix mitjà el proper 20 de setembre, en un programa estrella que es podrà veurà a tota la Catalunya Central.

Vic | Redacció . – El líder de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, no tan sols continuarà participant a les tertúlies televisives del Canal Taronja Osona aquesta temporada, sinó que també serà un dels principals protagonistes del Canal Taronja, ja que participarà a les tertúlies del programa estrella d’aquesta cadena televisiva, que es farà des de la capital del Bages i es podrà veure a tota la Catalunya Central.

D'aquesta manera, Anglada, ha desvetllat la incògnita creada des del passat mes de juliol, a conseqüència d’una enganxada que va tenir amb el regidor de seguretat ciutadana i que posava en dubta la seva continuïtat al programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja Osona.

Anglada, que s’ha mostrat molt satisfet amb l’acord que ha arribat amb Canal Taronja ha manifestat “estar molt il·lusionat amb aquest nou repte que representa participar en un programa que es veurà a tota la Catalunya Central i espero estar a l’altura de les circumstàncies, tant pels oients com pel mateix mitjà de comunicació”.

Anglada, que ha volgut treure ferro als esdeveniments ocorregut en l’últim programa, “Gabinet de Crisi”, amb el regidor de seguretat ciutadana i el mateix moderador del programa, David de Dios, ha assenyalat que “un mal dia el pot tenir tothom, i crec que el moderador del programa no va tenir el seu millor dia”, afegint “no sóc una persona rancorosa, i per tant, li desitjo el millor dels èxits al Sr. David de Dios en els seus nous projectes, que estic convençut que els tindrà perquè ha demostrat ser un bon professional”.

PxC

Vic, 5 de setembre de 2013

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.OSONA.COM, 04/09/2013; Josep Anglada se surt amb la seva i continuarà a les tertúlies del Canal Taronja

La cadena no ha decidit qui moderarà l'espai, però sembla segur que David de Dios no hi tornarà

Redacció.- Josep Anglada continuarà participant a les tertúlies televisives del Canal Taronja Osona aquesta temporada, amb una possible primera aparició el dilluns, dia 16. Per ara no se sap qui moderarà aquest programa, però sembla segur que no serà el periodista David de Dios.

D'aquesta manera es desvetlla la incògnita creada des del passat mes de juliol, quan David de Dios va manifestar al final d'una virulenta tertúlia -que havia inclòs unes reiterades amenaces d'Anglada al tinent d'alcalde de Governació, de Vic, Joan Ballana (ERC), també present- que ell no moderaria mai més una tertúlia en què fos present el líder de Plataforma per Catalunya (PxC).

La condició imposada per Canal Taronja a Anglada per permetre la seva permanència com a tertulià és que demani disculpes a Ballana per la situació creada. La cadena televisiva considera que les paraules d'Anglada van ser inadmissibles i que no es podien deixar passar, i que se li ha demanat un gest en aquesta direcció. Tot indica que Anglada ja té decidit fer el "gest" i així poder continuar apareixent en un programa al qual ell opina que aporta molta audiència.

WWW.NACIODIGITAL.CAT, 04/09/2013;Josep Anglada continuarà a les tertúlies del Canal Taronja

El líder de PxC va amenaçar un regidor d'ERC de Vic en un programa

M.M.- Vic.-  El màxim dirigent de Plataforma per Catalunya (PxC) Josep Anglada continuarà participant a les tertúlies televisives del Canal Taronja Osona aquesta temporada, amb una possible primera aparició el dilluns, dia 16. Per ara no se sap qui moderarà aquest programa, però sembla segur que no serà el periodista David de Dios.

D'aquesta manera es desvetlla la incògnita creada des del passat mes de juliol, quan David de Dios va manifestar al final d'una virulenta tertúlia -que havia inclòs unes reiterades amenaces d'Anglada al tinent d'alcalde de Governació, de Vic, Joan Ballana (ERC), també present- que ell no moderaria mai més una tertúlia en què fos present el líder de Plataforma.

WWW.MANRESAINFO.CAT, 05/09/2013; Josep Anglada, a les tertúlies del Canal Taronja al Bages

El líder de la xenòfoba PxC ja prenia part en el "Gabinet de crisi" d'Osona. Ara apareixerà en un programa especial mensual que es veurà a tota la Catalunya Central

Redacció.- Josep Anglada, el líder de la xenòfoba formació PxC, que a Manresa compta amb dos regidors, s'estrenarà el dia 20 de setembre al programa "Gabinet de crisi" del Canal Taronja que es fa a Manresa, i que es verà a l'Anoia, Bages, Osona, Berguedà i Solsonès.

El conflictiu polític, que ja ha protagonitzat alguna encesa intervenció en el programa "Gabinet de crisi" de l'edició d'Osona del mateix canal televisiu, farà així la seva entrada a les llars de tota la Catalunya Central. El líder de PxC intervindrà mensualment en aquest programa en unes emissions especials que es veuran alhora a les 5 comarques i en la que es parlarà de política catalana. Fins ara, Anglada només havia aparegut en l'emissió feta des de Manresa per entrevistes i actes puntuals del seu partit.

Pilar Goñi, directora general del Grup Taelus al qual pertany Canal Taronja, ha assegurat a Manresainfo.cat que Josep Anglada "és un tertulià més" en aquests programes especials que es veuran a tota la Catalunya Central. Goñi ha comentat que en el programa hi participaran "tertulians de totes les tendències polítiques" i que, com a novetat, els espectadors podran participar en directe a través de missatges escrits.