Notícies a Catalunya

Barcelona, 14/09/2013; Plataforma per Catalunya podria presentar-se a les europees de 2014

14/09/2013

COMUNICATDE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada ha mantingut el seu primer contacte amb un alt dirigent polític per intentar presentar una candidatura unitària a les eleccions europees que es celebraran el proper any.

Barcelona | Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, s'ha reunit aquesta setmana a Barcelona amb un alt dirigent polític per a intentar unificar una candidatura unitària de cara a les eleccions europees que es celebraran el proper any. Aquest no serà l'únic contacte que mantingui el líder de la formació identitària, ja que segons Anglada, té previst reunir-se amb algun altre dirigent polític a finals del mes de setembre.

En aquest sentit, el president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, que no ha volgut revelar el nom del dirigent polític que es va reunir, ha manifestat que "és aviat per confirmar si PxC es presentarà a les pròximes eleccions europees, falta encara més de vuit mesos i tenim temps suficient per prendre qualsevol decisió ".

Anglada, també ha volgut assenyalar que "es tracta d'unes eleccions de circumscripció única, per tant és normal que s'intenti fer una candidatura unitària al conjunt d'Espanya", afegint "sens dubte Plataforma per Catalunya estarà a l'altura de les circumstàncies, ja que la defensa d'Europa davant del mundialisme i l'islamisme mereix qualsevol sacrifici. Nosaltres estem disposat a això ".

PxC

Barcelona, ​​14 de setembre de 2013