Notícies a Catalunya

Barcelona,17/09/2013;

Barcelona,17/09/2013; "Plataforma per Catalunya i el Vlaams Belang estaran junts en un gran acte identatiri a Brussel·les"

17/09/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada participarà un gran acte identitari europeu que tindrà lloc a Brussel·les i en què intervindran Filip Dewinter, Marine Le Pen i HC Strache.

Barcelona| Redacció. - Ahir dilluns 16 de setembre va tenir lloc una reunió de treball entre dirigents del Plataforma per Catalunya (PxC) i una delegació del partit identitari flamenc Vlaams Beleng (VB) a Barcelona. La delegació flamenca-composta per diversos regidors i senadors -es trobava a la capital catalana, en haver estat convidada oficialment a visitar el Parlament de Catalunya.

Durant la reunió el president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, acompanyat del seu secretari de relacions internacionals, Enric Ravello, i de la regidora de Vic, Marta Riera, van reforçar les seves comuns punts de vista amb els líders flamencs Filip Dewinter i Anke Vandermeerch, miss Bèlgica i avui portaveu del VB a Anvers.

Després de la reunió va tenir lloc un sopar de treball, en la qual es va concertar la participació de Plataforma per Catalunya en un gran acte identitari europeu que tindrà lloc a la capital de la UE, Brussel·les, i en què intervindran Filip Dewinter, Marine Le Pen , HC Strache, representants de la Lega Nord i Josep Anglada. Una nova confirmació de l'agermanament de Plataforma per Catalunya amb la resta de formacions identitàries europees.

PxC

Barcelona, ​​17 de setembre de 2013