Notícies a Catalunya

Condemna a la instrumentalització de la infància amb finalitats polítiques

18/09/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Vic | Redacció. Plataforma per Catalunya condemna la instrumentalització de la infància amb finalitats polítiques portada a terme per la televisió pública de Catalunya.

L’emissió de l’espai televisiu infantil Info K de TV3 en el que es mostraven varis nens defensant la secessió de Catalunya de la resta d’Espanya constitueix un acte de baixesa ètica que posa de manifest la inexistència de línies vermelles pel rupturisme capitanejat per Artur Mas.

El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, posa en dubte el paper del CAC, el consell regulador de la comunicació audiovisual a Catalunya, per tractar-se d’una institució en l’órbita del secessionisme. En aquest sentit ha assenyalat que al Consell de l’Audiovisual de Catalunya li tremolarà la mà a l’hora de fer front a la utilització vil i mesquina de nens i nenes per alentar el secessionisme.

El líder identitari reivindica que “hem de mantenir els nens allunyats de qualsevol declaració política i tancar les portes a l’adoctrinament dels menors”.

La fiscalia ha d’actuar d’immediat perquè l’exhibició d’imatges de l’espai Info K viola la Llei de Protecció Jurídica del Menor, i en qualsevol cas s’ha d’actuar contra la cadena controlada pel Govern, perquè fa molt de temps que TV3 va abandonar les seves pretensiones d’objectivitat informativa per esdevenir una eina de propaganda del secessionisme.

Anglada reclama que s’apliqui una reivindicació històrica de Plataforma per Catalunya: posar fi a la utilització indecent de diners públics per promoure, a través de TV3, la ruptura de Catalunya amb la resta de comunitats d’Espanya. “És intolerable que la Generalitat hagi injectat gairebé 900 milions d’euros en els últims tres anys per a aquesta causa mentre desmantella la sanitat pública al·legant que no hi ha diners per mantenir-la”.