Notícies a Catalunya

Junts fem força

18/09/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya s'adhereix a la celebració de la Festa del 12 d´Octubre a la Plaça de Catalunya de Barcelona sota el lema “Som Catalunya, som Espanya” i anima a participar en les celebracions de la Hispanitat

Barcelona | Redacció. - Plataforma per Catalunya fa pública la seva adhesió a la concentració que tindrà lloc a Barcelona el proper 12 d´octubre de 2013, a les 12h 00,  sota el lema “Som Catalunya, somos España”.

PxC, que ja va assistir a la concentració del 12 d'octubre de l´any passat, comparteix l'esperit dels convocants, que volen viure amb total normalitat i dignitat la condició de sentir-se catalans, espanyols, europeus  i mantenir lligams amb tota la comunitat hispànica sense cap tipus de complex, ja que aquesta condició forma part de les nostres arrels i la nostra història.

Robert Hernando, secretari general de Plataforma per Catalunya, sosté que es pot ser profundament català i defensar Catalunya com el que més, sense necessitat de trencar els nostres llaços i relacions amb la resta d´Espanya. Hernando, que es declara “un enamorat de la seva ciutat d’Igualada, i que vol com el qui més la seva volguda Catalunya, encoratja a totes i tots a treballar per una Catalunya rica i plena dins d'una Espanya plural”.