Notícies a Catalunya

Vic,20/09/2013; Anglada: Independència de Catalunya o impunitat per als traïdors?

19/09/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “els Pujol, Mas, Duran i tota la trepa de vividors només podrien escapolir-se de la justícia amb magistrats comprats per l’oligarquia local.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “els Pujol, Mas, Duran i tota la trepa de vividors només podrien escapolir-se de la justícia amb magistrats comprats per l’oligarquia local.

El líder identitàri afirma que “qui està pagant ara mateix les conseqüències d’aquest saqueig de l’erari públic autonòmic que ha caracteritzat els 30 anys de fals “catalanisme” són les escoles, els hospitals, els funcionaris, els nens que no poden menjar... En una paraula, els sectors febles de la societat catalana”.

Anglada, assegura també que “no hem arribat a ser la comunitat més endeutada d’Espanya perquè Madrid ens robi, sinó per tota la crosta parasitària de milers de càrrecs de confiança inútils que xuclen del pressupost de la Generalitat”.

El president de Plataforma per Catalunya adverteix que “cal un nou catalanisme, un catalanisme reconstruït de soca-rel. I el primer requisit d’aquest projecte és l’empresonament de “la família” i la inhabilitació perpètua de l’estament polític, còmplice per acció o omissió”.

PxC

Vic, 20 de setembre de 2013