Notícies a Catalunya

Vic,21/09/2013; Plataforma per Catalunya realitzarà un estudi polític sociològic completament professional

22/09/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

A l’assemblea de PxC, on hi ha assistit més d’un centenar de persones, s'ha presentat  la nova campanya d’aquesta tardor, i que el partit difondrà per tot el  territori català uns fulletons en defensa dels productes de proximitat i el comerç local .

Vic | Redacció.- Aquest dissabte, 21 de setembre, Plataforma per Catalunya (PxC), ha celebrat a Vic l’assemblea general del partit presidida pel seu president Josep Anglada. L’acte que s'ha celebrat a la Sala Coll i Bardolet de l'edifici El Sucre, a partir de les onze del matí, ha acollit a més d’un centenar de persones, algunes d'elles noves incorporacions del partit han assistit a una assemblea en la qual s'han tractat diversos temes d'actualitat que afecten a la formació identitària.

S’ha presentat el concurs obert per a la renovació del logotip de PxC que està obert a totes les persones que vulguin participar i les bases estan explicades a el web oficial del partit, el logotip guanyador serà escollit per la propera assemblea general que tindrà lloc a principis de març o finals de febrer de l'any que ve. El guanyador tindrà un premi econòmic de 500 euros.

També s’ha recollit la primera part d'un informe sobre objectius locals encarregat per la direcció del partit a les diferents delegacions i un estudi polític sociològic que PxC va a realitzar en els propers mesos, una anàlisi completament professional, que facilitarà a l'organització una radiografia exhaustiva del perfil sociològic del seu votant i de l'actual situació política i social a Catalunya. Un projecte ambiciós en el què PxC porta treballant diversos mesos i que començarà a prendre cos en breu espai de temps.

A l’assemblea, també s'ha presentat  la nova campanya d’aquesta tardor, on PxC difondrà per tot el  territori català uns fulletons en defensa dels productes de proximitat i el comerç local .

D'altra banda s’ha anunciat la creació d'un comitè electoral i de treball organitzatiu de cara a les pròximes eleccions municipals de 2015 que escollirà pròximament el comitè executiu del partit i es va comentar l'adhesió de la formació catalana identitària a la propera concentració convocada per diverses plataformes socials sota el lema "Som catalans, som espanyols" el 12 d'octubre de Barcelona.

Durant l'informe del president, Anglada ha informat als presents els contactes mantinguts fins ara amb alguns dirigents polítics per intentar presentar una candidatura unitària a les eleccions europees que es celebraran el proper any. En aquest sentit, Anglada ha dit que "es tracta d'unes eleccions de circumscripció única, i és normal que s'intenti fer una candidatura unitària al conjunt d'Espanya". Finalment, Anglada ha informat de la invitació per part del Vlaams Belang a assistir en el seu pròxim congrés, així com també de la participació de Plataforma per Catalunya en un gran acte identitari europeu que tindrà lloc a Brussel·les i en què intervindran Filip Dewinter, Marine Le Pen i HC Strache i el mateix Anglada.

Acabada l’assemblea, els assistents han dinat en un cèntric restaurant de la ciutat.

PxC

Vic, 21 de septiembre de 2013