Notícies a Catalunya

Vic, 28/09/2013;  El fill primogènit del Rei Joan Carles I, visita l’Ajuntament de Vic acompanyat del seu president Josep Anglada

Vic, 28/09/2013; El fill primogènit del Rei Joan Carles I, visita l’Ajuntament de Vic acompanyat del seu president Josep Anglada

28/09/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Albert Solà, fill primogènit del Rei Joan Carles I i candidat per l´alcaldia de La Bisbal de l´Empordà, fa entrega al president de PxC, Josep Anglada, d’una copia de la demanda de filiació.

Vic I Redacció.- Albert Solà Jiménez, presumpte fill primogènit del Rei Joan Carles I, va visitar
les dependències de l ´Ajuntament de Vic, amb Josep Anglada, lider de Plataforma per Catalunya (PxC), aquest passat divendres 27 de setembre.

En la visita que va tenir lloc a la ciutat de Vic, Albert Solà Jiménez, li va fer entrega a, Josep Anglada, d´un extracte de la demanda de filiació.

Anglada, ha manifestat que: “esperem que la demanda de filiació, que vol presentar l´Albert, prosperi i que es demostri que en aquest país s´aplica el principi d´igualtat, consagrat a la Constitució Espanyola” afegint “l´Albert té el recolzament de Plataforma per Catalunya i el meu personalment”.

Per altra banda, l´Albert ha considerat que: “ratifica les paraules de Josep Anglada, i espera que en aquest país es demostri que la Justícia és igual per tothom” afegint que “aquesta vegada els jutges actuïn amb valentia i imparcialitat i admetin a tràmit la demanda de filiació contra el Rei Joan Carles I i la meva presumpte mare, Anna Maria Bach Ramon”

Finalment, Anglada ha manifestat que: “admiro la valentia i tenacitat de l´Albert i comunico obertament que serà el candidat per l´alcaldia de La Bisbal de l´Empordà a les properes eleccions municipals de 2015”.

PxC

Vic, 21 de setembre de 2013