Notícies a Catalunya

Vic, 30/09/2013; Pilar Rahola no accepta la victòria de Heinz-Christian Strache

30/09/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada, ha expressat la seva opinió en el seu compte particular de Twitter assenyalant que “les actituds antidemocràtiques i feixistes com les de la Pilar Rahola, no ens convenen ni a Catalunya ni als catalans”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, que ha expressat la seva satisfacció a través del seu compte particular de twitter els bons resultats que ha obtingut del líder de l’FPÖ, Heinz-Christian Strache, en les eleccions que s’ha celebrat aquest diumenge a Àustria, ha mantingut una picabaralla amb la periodista Pilar Rahola, a través de la xarxa social
de twitter.

Anglada, ha començat les seves piulades dient “tot apunta a que el meu gran amic, Heinz-Christian Strache, ha estat el partit que més ha pujat a les eleccions que s’han celebrat aquest diumenge a Àustria”. Ha seguit amb un altre tuït en que deia “tota la premsa reconeix que el gran guanyador de les eleccions d’avui a Àustria ha estat Heinz-Christian Strache”.

El líder identitari ha mantingut una picabaralla a través de la xarxa social de twittwr amb la periodista Pilar Rahola, després que Anglada hagués llegit l’article publicat per Rahola a La Vanguardia amb el títol: ”El laboratori austríac”.

Ha estat aleshores quan Anglada ha contestat a través de la xarxa a la periodista Rahola. En el primer tuït, Anglada li ha deixat anar a Rahola “ho sento per tu Pilar, però el gran triomfador d’aquestes eleccions ha estat Heinz-Christian Strache”. Ha seguit amb un altre tuït on li diu “Rahola està preocupada per la victòria del meu amic Heinz-Christian Strache, tu sempre
a favor de la casta corrupta”.

Sense cap argument, Rahola s’ha limitat a fer la seva particular piulada tot dient “acabo de bloquejar el Twitter de @josepanglada  Aquest és un espai lliure de feixistes”. Ha estat aleshores quan Anglada ha carregat contra Rahola. En el primer tuït, Anglada li ha deixat anar “la demòcrata de la Rahola..., m’acaba de bloquejar, les seves actituds em recorden al nazisme més pur i dur”, per seguir amb un altre on li diu “actituds antidemocràtiques i feixistes com les teves, no ens convenen ni a Catalunya ni als catalans”.

Anglada, ha seguit les seves piulades per dir-li a Rahola que “és una vergonya pels catalans, ella tan sols es representa a si mateixa i a ningú més”. En un altre piulada, Anglada li ha deixat anar que “no ha estimat mai a Catalunya, només l’interessa guanyar cales a costa dels catalans”. El líder identitari s’ha referit també a les amistats perilloses de Rahola “una imatge val més que mil paraules, un volia viure a costa del Barça, i tu a costa dels catalans”, referint-se amb l’amistat que té amb
Joan Laporta.

Anglada, ha acabat les seves piulades recordant-li a Rahola que “es va donar a conèixer amb unes sigles que més tard les va trair, demostrant que és una autentica vividora”. Inclús Anglada, va ironitzar amb algun tuït que havia rebut “ben mirat i tal com em comenta molta gent, si que Rahola té cara de vampiressa dolenta”.

Finalment, Anglada ha assenyalat que “no es tracta de matxacar a Pilar Rahola, es tracta de posar al descobert les seves actituds feixistes”.

PxC

Vic, 30 de setembre de 2013