Notícies a Catalunya

Vic, 30/09/2013; Josep Anglada:

Vic, 30/09/2013; Josep Anglada: "L'èxit del FPÖ a les eleccions austríaques marcarà l'avanç dels identitaris a tot Europa"

30/09/2013

C0MUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNTA (PxC)

Anglada, que ha saludat el gran avanç del FPÖ austríac en les legislatives d'aquest diumenge, ha assenyalat que "el que avui ha passat a Àustria, aviat passarà a Catalunya".

Vic | Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha saludat "el gran avanç del FPÖ austríac en les legislatives d'aquest diumenge, i la consolidació d'HC Strache com la figura política emergent del país alpí". Per a Anglada, "el retrocés dels partits de la coalició de govern confirma el declivi de les polítiques conservadores i socialdemòcrates, que ja no tenen res a oferir als ciutadans europeus".

En paraules del líder identitari "aquest resultat marca una tendència que es confirma a tot Europa, l'avanç de les formacions identitàries i socials que són avui l'única alternativa a una casta política que ens ha ficat en la crisi i és incapaç de treure'ns d'ella".

Anglada ha apel·lat a "una gran col·laboració entre tots els partits europeus que lluitem contra la immigració i la islamització del nostre continent", concloent "el que avui ha passat a Àustria, aviat passarà a Catalunya".

PxC

Vic, 30 de setembre de 2013