Notícies a Catalunya

Vic, 2013.10.10 ,

Vic, 2013.10.10 , "El Front National guanyarà les eleccions europees a França . Els partits identitaris s'acosten al poder"

10/10/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: "El cicle de la casta liberal i socialdemòcrata s'ha esgotat, ha arribat la nostra hora, l'hora de l'alternativa identitària”.

Vic | Redacció.- "Segons publiquen diversos mitjans de comunicació el Front National és el virtual vencedor de les eleccions europees de 2014 a França . Això suposa un canvi d'escenari polític no només a França sinó a tot Europa ", ha declarat Josep Anglada, president de Plataforma per Catalunya ( PxC ) .

Per a Anglada "aquesta notícia i el recent triomf electoral del FPÖ a Àustria , suposen la confirmació que els identitaris europeus ja no són només partits de protesta sinó partits que aviat dirigiran governs i seran decisius al Parlament europeu", afegint "és només qüestió de poc temps que això passi també a Catalunya i a Espanya, és una cosa per al que ens estem preparant des de fa anys ".

El líder identitari ha conclòs "el cicle de la casta liberal i socialdemòcrata s'ha esgotat , ja no ofereixen res als pobles europeus més que corrupció i ineptitud . Ha arribat la nostra hora, l'hora de l'alternativa identitària”.

PxC

Vic, 10 octubre 2013