Notícies a Catalunya

Vic, 11/10/2013; Josep Anglada

Vic, 11/10/2013; Josep Anglada " La CUP, quan la intolerància es disfressa de democràcia"

11/10/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada demana als mitjans de comunicació que "no es converteixen en una caixa de ressonància de la violenta i intolerant extrema esquerra que representa la CUP ".

Vic | Redacció.- Josep Anglada ha volgut referir-se a les repetides aparicions en premsa del grup marxista - leninista , CUP indicant "crida l'atenció que els amics d'ETA s'atorguin ara la categoria de jutges democràtics i es permetin assenyalar amb qui sí i amb qui no es pot anar a manifestacions legals", afegint "és una presa de pèl i una burla que els que s'han manifestat amb Batasuna , Segi , Jarrai i altres organitzacions violentes, provocant repetits i variats incidents , desqualifiquin ara als que pacíficament volen exercir els seus drets democràtics el proper 12 d'octubre a Barcelona".

Pel president de Plataforma per Catalunya ( PxC ) , "la proposta de la CUP de fer un cordó sanitari contra PxC és una nova prova de la repulsió que els causa la democràcia a aquests admiradors de la Unió Soviètica i els seus gulags . Res més antidemocràtic que pretendre aïllar una força emergent i amb suport popular, fonamentalment de treballadors, com és en aquest cas la nostra formació Plataforma per Catalunya".

El líder identitari ha fet una crida "als mitjans de comunicació perquè no es converteixen en una caixa de ressonància de la violenta i intolerant extrema esquerra que representa la CUP " .

PxC

Vic, 11 octubre 2013

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.E-NOTICIES.CAT, 11/010/2013; Anglada acusa la CUP de ser

El president de PxC demana a la premsa que no informi sobre la formació "marxista-leninista"

Redacció.-  El president de PxC, Josep Anglada, ha volgut referir-se "a les repetides aparicions en premsa del grup marxista-leninista", CUP indicant que "crida l'atenció que els amics d'ETA s'atorguin ara la categoria de jutges democràtics i es permetin assenyalar amb qui sí i amb qui no es pot anar a manifestacions legals", afegint "és una presa de pèl i una burla que els que s'han manifestat amb Batasuna, Segi, Jarrai i altres organitzacions violentes, provocant repetits i variats incidents, desqualifiquin ara als que pacíficament volen exercir els seus drets democràtics el proper 12 d'octubre a Barcelona".

Pel president de Plataforma per Catalunya ( PxC ), "la proposta de la CUP de fer un cordó sanitari contra PxC és una nova prova de la repulsió que els causa la democràcia a aquests admiradors de la Unió Soviètica i els seus gulags. Res més antidemocràtic que pretendre aïllar una força emergent i amb suport popular, fonamentalment de treballadors, com és en aquest cas la nostra formació Plataforma per Catalunya".

El líder identitari ha fet una crida "als mitjans de comunicació perquè no es converteixen en una caixa de ressonància de la violenta i intolerant extrema esquerra que representa la CUP".

WWW.NACIODIGITAL.CAT, 11/10/2013; Anglada afirma que la proposta de la CUP d'aïllar PxC al Vallès Oriental és «antidemocràtica»

El president de la formació xenòfoba etziba que «els amics d'ETA» no li diran amb qui pot anar a manifestacions legals, en referència al 12-O

Redacció | El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, considera "antidemocràtica" la proposta de la CUP de crear un "cordó sanitari contra el feixisme i el racisme" de la formació xenòfoba al Vallès Oriental. Per a Anglada, que també es regidor a l'Ajuntament de Vic (Osona), la iniciativa de la CUP és "una nova prova de la repulsió que els causa la democràcia a aquests admiradors de la Unió Soviètica i els seus gulags". "Res més antidemocràtic que pretendre aïllar una força emergent i amb suport popular, fonamentalment de treballadors, com és en aquest cas la nostra formació", etziba.

La CUP considera preocupant "la baixa alerta de la població" respecte l'aparició de PXC en l'escena política i social de la nostra comarca, i per això aquest dijous, tal i com va avançar NacióGranollers, va convidar a la resta de formacions a posicionar-se. "Cal un gran consens amb el teixit associatiu i els partits per aïllar-los políticament i socialment", van subratllar. La CUP subratlla que la formació liderada per Josep Anglada, amb regidors a Canovelles i les Franqueses del Vallès, és "una opció política feixista, racista i xenòfoba", tot i amagar-se rere "una fina capa de democràcia".

A banda de carregar contra la proposta de la CUP, Anglada també s'ha referit a la denuncia sobre la presència de grups feixistes a la manifestació del 12-O a Barcelona. El president de PxC ha afirmat que "crida l'atenció que els amics d'ETA s'atorguin ara la categoria de jutges democràtics i es permetin assenyalar amb qui sí i amb qui no es pot anar a manifestacions legals". Finalment, Anglada fa una crida "als mitjans de comunicació perquè no es converteixen en una caixa de ressonància de la violenta i intolerant extrema esquerra que representa la CUP".